Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.  

Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.  

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób. 

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Żywności)
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Kreowanie, wdrażanie i zapewnianie wysokich standardów obsługi
  • Pełna opieka nad Klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń od momentu wpłynięcia zamówienia do systemu, aż do opieki posprzedażowej, wyjaśnianie niezgodności, ustalanie terminów, na życzenie klienta informowanie o przebiegu zlecenia oraz przekazywanie wyników badań)
  • Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów (dbanie o dobre relacje z dedykowanymi, stałymi klientami, pielęgnowanie długofalowej współpracy, raportowanie działań)
  • Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń, badań (weryfikacja systemowa, stały kontakt z klientem w tym zakresie)
  • Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji J.S. Hamilton m.in. Laboratorium, Sekcja Poboru Próbek, Dział Sprawozdań
  • Dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami wewnątrz organizacji (aktualizowanie i raportowanie do odpowiednich działów firmy na bieżąco wszelkich zmian związanych z zamówieniami od klientów)

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (chemiczne, technologia żywności bądź pokrewne) warunek konieczny ze względu na codzienne wsparcie merytoryczne dla naszych klientów)
  • Wysoka orientacja na realizację celów (samodzielne, różnorodne działania mające na celu rozwiązywania bieżących problemów, szukania nowych możliwości doskonalenia i usprawniania swojej pracy w celu dążenia do wypracowania określonych celów oraz najwyższej obsługi klienta)
  • Bardzo dobra organizacja pracy (umiejętność priorytezacji pojawiających się różnorodnych zadań w ciągu dnia, radzenia sobie z nagłymi oraz stresującymi sytuacjami, umiejętność finalizowania każdego rozpoczętego procesu)
  • Samodzielność  i systematyczność (umiejętność finalizowania każdego rozpoczętego procesu, zaangażowanie oraz skupienie w proces wdrożenia, aby wprowadzać w życie uzyskaną wiedzę, umiejętność zbierania informacji)
  • Doświadczenie w branży laboratoryjnej - będzie dodatkowym atutem

Co możemy Ci zaoferować:

  • Umowę o pracę z wypłatą na czas
  • Pakiet medyczny
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Benefity w ramach ZFŚS (dofinansowanie do wczasów, imprezy okolicznościowe dla dzieci)
  • System poleceń
  • Dostęp do platformy Kafeteryjnej MyBenefit
  • Wewnętrzne szkolenia
  • Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez J. S. Hamilton Poland Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z polityką ochrony danych osobowych  w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu do czasu zakończenia rekrutacji.