Specjalista ds. ofertacji

Głównym zadaniem MESKO S.A.
jest dostarczanie dla Sił Zbrojnych RP oraz innych
podmiotów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo
państwa coraz to nowocześniejszej i wysokiej jakości amunicji i rakiet, poprzez wprowadzanie najnowocześniejszych technologii.

Zakres obowiązków na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie działań zakupowych wg bieżących potrzeb firmy;
  • Prowadzenie monitoringu otoczenia poprzez analizę kontrahentów oraz przychodzących ofert;
  • Przygotowywanie dokumentacji w tym zamieszczenie ogłoszeń na platformie zakupowej;
  • Prowadzenie negocjacji;
  • Przygotowywanie umów handlowych;
  • Raportowanie działań;
  • Samodzielna realizacja celów i zadań zgodnie z przedmiotem działań zespołu;

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne;
  • Min. roczne doświadczenie w dziale: zakupów/ofertacji/sprzedaży;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel;
  • Umiejętność sporządzania raportów/analiz/ zestawień;
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, analityczne myślenie; samodzielność, umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie;
  • Umiejętności negocjacyjne i analityczne.

Rodzaj umowy: umowa o pracę (pełny etat)

Miejsce pracy: Skarżysko-Kamienna

Oferujemy:

  • W przypadku pozytywnej oceny efektów pracy stałe zatrudnienie na umowę
    o pracę,
  • Stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia,
  • Możliwość rozwoju w Firmie z dużymi tradycjami,
  • Dofinansowanie do wypoczynku, okolicznościowe świadczenia dla pracowników
    i ich dzieci.
Aplikuj