W Śnieżce od zawsze liczy się pasja do barw. Już od ponad 35 lat z entuzjazmem tworzymy kolory, które ubarwiają miliony domów i mieszkań w kilkudziesięciu krajach.

Jak wygląda u nas praca na co dzień? Jest zespołowo, gwarno, dynamicznie. Nie lubimy barier i stawiamy na otwartą komunikację. Nasze DNA to wartości organizacyjne, które wyznaczają nam kierunek działania i pomagają osiągać zamierzone cele.

Uwielbiamy rozwijać talenty, więc jeśli czujesz, że to może być Twoje miejsce, a nasze wartości są Twoimi wartościami - dołącz do nas!

Kierownik Regionalny Sprzedaży ds. Sieci
Miejsce pracy:

OBSZAR DZIAŁANIA: 

woj. kujawsko-pomorskie, pomorskie, zachodniopomorskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, mazowieckie, północna część wielkopolskiego oraz łódzkiego

 

Mamy dla Ciebie

  • Umowę o współpracy marketingowej w miejscu pełnym pasji do barw
  • Wiedzę i doświadczenie – dostęp do warsztatów, szkoleń i narzędzi pomagających rozwijać Twoje kompetencje zawodowe
  • Konkurencyjne wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia i osiągnięć
  • Zielone światło na realizację własnych, kreatywnych pomysłów
  • Wpływ na podejmowane decyzje biznesowe – u nas każdy głos ma znaczenie!
  • Przyjazne miejsce pracy, gdzie cenimy otwartą komunikację
  • Elastyczny pakiet benefitów – możesz dopasować go do swoich potrzeb. Dzięki internetowej platformie masz dostęp do m.in. kart MultiSport, ofert kulturalnych, sklepów, wyjazdów indywidualnych.
  • Wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, tj. samochód służbowy, laptop, tablet czy telefon

Z Nami będziesz

  • Zarządzał/a sprzedażą i zespołem 5 przedstawicieli handlowych, zarządzał/a talentami, wiedzą oraz rozwojem kompetencji
  • Motywował/a i wspierał/a przedstawicieli handlowych w realizacji zadań sprzedażowych na podległym terenie ośmiu województw
  • Monitorował/a pracę zespołu, realizował/a wspólne wizyty handlowe u Klientów
  • Nadzorował/a i odpowiadał/a za realizację planów sprzedażowych oraz budżetów w regionie
  • Budował/a, utrzymywał/a oraz rozwijał/a trwałe relacje z Klientami
  • Rozwijał/a poziom dystrybucji produktów w regionie
  • Monitorował/a, analizował/a i raportował/a wyniki sprzedaży
  • Zbierał/a informacje z obsługiwanego regionu na temat trendów, działań konkurencji, sytuacji Klientów
  • Proponował/a działania mające na celu zwiększanie sprzedaży i promowanie marek

O Tobie

  • Posiadasz wyższe wykształcenie i możesz pochwalić się bogatym doświadczeniem w sprzedaży
  • Masz co najmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem przedstawicieli handlowych
  • Jesteś ukierunkowana/y na własny rozwój, a jednocześnie potrafisz identyfikować i pracować nad indywidualnym rozwojem osób w Twoim zespole
  • Tworzysz kulturę szacunku, odpowiedzialności i zaangażowania
  • Cechuje Cię otwartość, empatyczność i wysoki poziom inteligencji emocjonalnej
  • Potrafisz interpretować dane i fakty, a wnioski konwertować w plany działań
  • Wiesz jak wskazać drogę i działasz tak, aby inni chcieli nią podążać
  • Masz dobrą wiedzę na temat technik negocjacyjnych i umiejętnie je wykorzystujesz w codziennej pracy
  • Wiesz, co to cykl zakupowy klienta i potrafisz z nim pracować
  • Z odwagą mówisz o swoich pomysłach i odnajdujesz się w kulturze feedbacku
  • Zmiana Cię nie paraliżuje, lecz daje przestrzeń do nowych rozwiązań

 

Zaaplikuj i daj się poznać

Aplikuj
Śnieżka to...

paleta barwnych możliwości!
Jesteśmy firmą z ponad 35-letnim doświadczeniem w branży, którą tworzy zespół
blisko 1400* pełnych pasji osobowości. Nasze serce bije na Podkarpaciu, to właśnie tutaj pracują zespoły zarządzające wszystkimi aspektami działalności firmy. Praca u nas to możliwość realizacji zawodowych wyzwań w wielu zróżnicowanych specjalnościach.

Jesteś otwarty/a na rozwój i zmiany?
Zapraszamy do Śnieżki!

* ilość pracowników w Grupie Kapitałowej na koniec 2020 r.