W Śnieżce od zawsze liczy się pasja do barw. Już od ponad 35 lat z entuzjazmem tworzymy kolory, które ubarwiają miliony domów i mieszkań w kilkunastu krajach.

Jak wygląda u nas praca na co dzień? Jest zespołowo, gwarno, dynamicznie. Nie lubimy barier
i stawiamy na otwartą komunikację. Nasze DNA to wartości organizacyjne, które wyznaczają nam kierunek działania i pomagają osiągać zamierzone cele.

Uwielbiamy rozwijać talenty, więc jeśli czujesz, że to może być Twoje miejsce, a nasze wartości są Twoimi wartościami - dołącz do nas!

Młodszy Specjalista Customer Service
Miejsce pracy: Brzeźnica (pow. dębicki)

Mamy dla Ciebie

  • Umowę o pracę w miejscu pełnym pasji do barw
  • Wiedzę i doświadczenie – dostęp do warsztatów, zajęć językowych, szkoleń i narzędzi pomagających rozwijać Twoje kompetencje zawodowe
  • Konkurencyjne wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia i osiągnięć
  • Zielone światło na realizację własnych, kreatywnych pomysłów
  • Wpływ na podejmowane decyzje biznesowe – u nas każdy głos ma znaczenie!
  • Przyjazne miejsce pracy, gdzie cenimy otwartą komunikację
  • Elastyczny pakiet benefitów – możesz dopasować go do swoich potrzeb. Dzięki internetowej platformie masz dostęp do m.in. kart MultiSport, ofert kulturalnych, sklepów, wyjazdów indywidualnych. Jeśli masz fokus na zdrowie – mamy dla Ciebie również prywatną opiekę medyczną
  • Pracę w biurze w Brzeźnicy, z opcją 2 dni/tyg. home office
  • Dobry i szybki dojazd – nasze biuro mieści się niedaleko zjazdu z autostrady A4

Z Nami będziesz

  • Budował/a i utrzymywał/a relacje z klientami biznesowymi
  • Udzielał/a odpowiedzi na zapytania klientów poprzez weryfikację informacji (dot. terminów dostępności produktów/statusów realizacji zamówień/ewentualnych braków) uzyskiwanych przy współpracy z innymi działami firmy i wyjaśniał/a ewentualnie nieprawidłowości
  • Realizował/a zlecenia klientów poprzez weryfikację kompletności asortymentu, wprowadzanie warunków handlowych i tworzenie dostaw w systemie S4 HANA
  • Rozliczał/a transakcje handlowe oraz reklamacje handlowe i zwroty (poprzez wystawianie faktur i korekt)
  • Monitorował/a kompletność dokumentów wysyłanych do klientów
  • Kompletował/a i archiwizował/a dokumentację
  • Dbał/a o pozytywny wizerunek firmy

O Tobie

  • Masz wykształcenie wyższe oraz praktyczne doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
  • Łatwo nawiązujesz kontakty, potrafisz budować trwałe relacje z klientami i opracowywać rozwiązania dostosowane do ich potrzeb
  • Jesteś dobrym słuchaczem i rozpoznajesz potrzeby klientów
  • Znasz MS Office jak własną kieszeń, a wyszukiwanie i przetwarzanie danych nie stanowi dla Ciebie problemu
  • Analizujesz rynek i zauważasz to, co umyka innym
  • Wolisz działać zespołowo niż w pojedynkę, choć samodzielność nie jest Twoim wrogiem
  • Wykazujesz się proaktywnością, a nowe zadania traktujesz jako wyzwania
  • Zmiana Cię nie paraliżuje, lecz daje przestrzeń do nowych rozwiązań
  • Zachowujesz spokój w obliczu stresujących lub niejednoznacznych sytuacji i podejmujesz kroki mające na celu wyjaśnienie niejasnych kwestii
  • Ciągle podnosisz sobie poprzeczkę, by sięgać wyżej i wyżej

Mile widziane

  • Znajomość systemu S4 HANA
  • Znajomość języka obcego

 

Zaaplikuj i daj się poznać!

Aplikuj
Śnieżka to...

paleta barwnych możliwości!
Jesteśmy firmą z ponad 35-letnim doświadczeniem w branży, którą tworzy zespół
blisko 1400* pełnych pasji osobowości. Nasze serce bije na Podkarpaciu, to właśnie tutaj pracują zespoły zarządzające wszystkimi aspektami działalności firmy. Praca u nas to możliwość realizacji zawodowych wyzwań w wielu zróżnicowanych specjalnościach.

Jesteś otwarty/a na rozwój i zmiany?
Zapraszamy do Śnieżki!

* ilość pracowników w Grupie Kapitałowej na koniec 2020 r.