W Śnieżce od zawsze liczy się pasja do barw. Już od ponad 35 lat z entuzjazmem tworzymy kolory, które ubarwiają miliony domów i mieszkań w kilkunastu krajach.
Jak wygląda u nas praca na co dzień? Jest zespołowo, gwarno, dynamicznie. Nie lubimy barier
i stawiamy na otwartą komunikację. Nasze DNA to wartości organizacyjne, które wyznaczają nam kierunek działania i pomagają osiągać zamierzone cele.
Uwielbiamy rozwijać talenty, więc jeśli czujesz, że to może być Twoje miejsce, a nasze wartości są Twoimi wartościami - dołącz do nas!
Młodszy Specjalista Customer Service
Miejsce pracy: Brzeźnica (pow. dębicki)
Mamy dla Ciebie
- Umowę o pracę w miejscu pełnym pasji do barw
- Wiedzę i doświadczenie – dostęp do warsztatów, zajęć językowych, szkoleń i narzędzi pomagających rozwijać Twoje kompetencje zawodowe
- Konkurencyjne wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia i osiągnięć
- Zielone światło na realizację własnych, kreatywnych pomysłów
- Wpływ na podejmowane decyzje biznesowe – u nas każdy głos ma znaczenie!
- Przyjazne miejsce pracy, gdzie cenimy otwartą komunikację
- Elastyczny pakiet benefitów – możesz dopasować go do swoich potrzeb. Dzięki internetowej platformie masz dostęp do m.in. kart MultiSport, ofert kulturalnych, sklepów, wyjazdów indywidualnych. Jeśli masz fokus na zdrowie – mamy dla Ciebie również prywatną opiekę medyczną
- Pracę w biurze w Brzeźnicy, z opcją 2 dni/tyg. home office
- Dobry i szybki dojazd – nasze biuro mieści się niedaleko zjazdu z autostrady A4
Z Nami będziesz
- Budował/a i utrzymywał/a relacje z klientami biznesowymi
- Udzielał/a odpowiedzi na zapytania klientów poprzez weryfikację informacji (dot. terminów dostępności produktów/statusów realizacji zamówień/ewentualnych braków) uzyskiwanych przy współpracy z innymi działami firmy i wyjaśniał/a ewentualnie nieprawidłowości
- Realizował/a zlecenia klientów poprzez weryfikację kompletności asortymentu, wprowadzanie warunków handlowych i tworzenie dostaw w systemie S4 HANA
- Rozliczał/a transakcje handlowe oraz reklamacje handlowe i zwroty (poprzez wystawianie faktur i korekt)
- Monitorował/a kompletność dokumentów wysyłanych do klientów
- Kompletował/a i archiwizował/a dokumentację
- Dbał/a o pozytywny wizerunek firmy
O Tobie
- Masz wykształcenie wyższe oraz praktyczne doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
- Łatwo nawiązujesz kontakty, potrafisz budować trwałe relacje z klientami i opracowywać rozwiązania dostosowane do ich potrzeb
- Jesteś dobrym słuchaczem i rozpoznajesz potrzeby klientów
- Znasz MS Office jak własną kieszeń, a wyszukiwanie i przetwarzanie danych nie stanowi dla Ciebie problemu
- Analizujesz rynek i zauważasz to, co umyka innym
- Wolisz działać zespołowo niż w pojedynkę, choć samodzielność nie jest Twoim wrogiem
- Wykazujesz się proaktywnością, a nowe zadania traktujesz jako wyzwania
- Zmiana Cię nie paraliżuje, lecz daje przestrzeń do nowych rozwiązań
- Zachowujesz spokój w obliczu stresujących lub niejednoznacznych sytuacji i podejmujesz kroki mające na celu wyjaśnienie niejasnych kwestii
- Ciągle podnosisz sobie poprzeczkę, by sięgać wyżej i wyżej
Mile widziane
- Znajomość systemu S4 HANA
- Znajomość języka obcego
Zaaplikuj i daj się poznać!
Aplikuj
Śnieżka to...
paleta barwnych możliwości!
Jesteśmy firmą z ponad 35-letnim doświadczeniem w branży, którą tworzy zespół
blisko 1400* pełnych pasji osobowości.
Nasze serce bije na Podkarpaciu, to właśnie tutaj pracują zespoły zarządzające wszystkimi aspektami działalności firmy.
Praca u nas to możliwość realizacji zawodowych wyzwań w wielu zróżnicowanych specjalnościach.
Jesteś otwarty/a na rozwój i zmiany?
Zapraszamy do Śnieżki!
* ilość pracowników w Grupie Kapitałowej na koniec 2020 r.