W Śnieżce od zawsze liczy się pasja do barw. Już od ponad 35 lat z entuzjazmem tworzymy kolory, które ubarwiają miliony domów i mieszkań w kilkunastu krajach.

Jak wygląda u nas praca na co dzień? Jest zespołowo, gwarno, dynamicznie. Nie lubimy barier
i stawiamy na otwartą komunikację. Nasze DNA to wartości organizacyjne, które wyznaczają nam kierunek działania i pomagają osiągać zamierzone cele.

Uwielbiamy rozwijać talenty, więc jeśli czujesz, że to może być Twoje miejsce, a nasze wartości są Twoimi wartościami - dołącz do nas!

Regional Export Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Mamy dla Ciebie

  • Umowę o pracę w miejscu pełnym pasji do barw
  • Wiedzę i doświadczenie – dostęp do warsztatów, zajęć językowych, szkoleń i narzędzi pomagających rozwijać Twoje kompetencje zawodowe
  • Konkurencyjne wynagrodzenie dopasowane do Twojego doświadczenia i osiągnięć
  • Wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy, tj. samochód służbowy, laptop, tablet czy telefon
  • Zielone światło na realizację własnych, kreatywnych pomysłów
  • Wpływ na podejmowane decyzje biznesowe – u nas każdy głos ma znaczenie!
  • Przyjazne miejsce pracy, gdzie cenimy otwartą komunikację
  • Elastyczny pakiet benefitów – możesz dopasować go do swoich potrzeb. Dzięki internetowej platformie masz dostęp m.in. do sklepów, ofert kulturalnych, turystycznych, rekreacyjnych. Jeśli masz fokus na zdrowie – mamy dla Ciebie również prywatną opiekę medyczną.
  • Możliwość pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
  • Miejsce pracy: Brzeźnica lub Warszawa

Z Nami będziesz

  • Współtworzył/a i realizował/a strategię oraz plany sprzedażowe na powierzonych rynkach eksportowych ze spółek Grupy Kapitałowej Śnieżka
  • Negocjował/a warunki handlowe i nadzorował/a ich realizację
  • Budował/a oraz rozwijał/a trwałe relacje z klientami
  • Pozyskiwał/a nowych kontrahentów
  • Brał/a udział w spotkaniach handlowych i prowadził/a prezentacje
  • Realizował/a cele sprzedażowe i założenia budżetowe na danym rynku
  • Współpracował/a przy wdrażaniu nowych / adaptacji istniejących produktów do rynków eksportowych
  • Współtworzył/a strategię marketingową wraz z implementacją wypracowanych działań i aktywności
  • Zarządzał/a Przedstawicielami Handlowymi na przypisanym rynku
  • Monitorował/a oraz analizował/a rynek, trendy i działania konkurencji
  • Ściśle współpracował/a z pozostałymi działami w firmie

O Tobie

  • Masz wykształcenie wyższe (preferowane zarządzanie, marketing, ekonomia lub handel międzynarodowy)
  • Posiadasz co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży w środowisku międzynarodowym (GK, struktura macierzowa są mile widziane)
  • Znasz różne modele biznesowe i masz doświadczenie w adaptacji strategii dla różnych kanałów (sieci DIY, rynek niezależny, dystrybucja b2b)
  • Komunikujesz się w j. angielskim, ale dodatkowo znasz jeszcze jeden język obcy (j. rosyjski, j.węgierski, j. francuski lub j.niemiecki)
  • Wykazujesz proaktywność, umiejętność logicznego myślenia i nieszablonowego rozwiązywania problemów
  • Potrafisz wyciągać konstruktywne wnioski z pozyskanych danych, otwarcie mówisz o swoich pomysłach i dobrze czujesz się w kulturze feedbacku
  • Zmiana Cię nie paraliżuje, lecz daje przestrzeń do nowych rozwiązań
  • Ciągle podnosisz sobie poprzeczkę, by sięgać wyżej i wyżej
  • Jesteś otwarta/y na podróże służbowe
  • Masz czynne prawo jazdy kat. B.

 

Mile widziane:

  • Dodatkowa znajomość innych języków obcych np. białoruski, czeski, słowacki, rumuński

 

Zaaplikuj i daj się poznać!

Aplikuj
Śnieżka to...

paleta barwnych możliwości!
Jesteśmy firmą z ponad 35-letnim doświadczeniem w branży, którą tworzy zespół
blisko 1400* pełnych pasji osobowości. Nasze serce bije na Podkarpaciu, to właśnie tutaj pracują zespoły zarządzające wszystkimi aspektami działalności firmy. Praca u nas to możliwość realizacji zawodowych wyzwań w wielu zróżnicowanych specjalnościach.

Jesteś otwarty/a na rozwój i zmiany?
Zapraszamy do Śnieżki!

* ilość pracowników w Grupie Kapitałowej na koniec 2020 r.