Office Assistant
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.:

Na czym będzie polegać Twoja praca:

  • Przygotowanie i obsługa spotkań biznesowych

  • Bieżąca obsługa recepcji

  • Dbałość o sprawne funkcjonowanie biura, elementów wyposażenia, czystość

  • Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji oraz zapewnienie prawidłowego ich przepływu między Oddziałami

  • Wprowadzanie dokumentów przychodzących do wewnętrznego systemu

  • Organizacja wyjazdów służbowych dla Pracowników

  • Współpraca z urzędami, sądami oraz innymi organizacjami

  • Ścisła współpraca z pozostałymi Pracownikami Działu Administracji oraz pozostałymi Działami

Ofertę kierujemy do osób, które:

  • Posiadają co najmniej roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • Mają umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i wykonywania wielu zadań jednocześnie

  • Cechują się wysoką kultura osobistą

  • Są dokładne, odpowiedzialne i zaangażowane w powierzone zadania

  • Znają język angielski na poziomie komunikatywnym, umożliwiającym swobodną komunikację

  • Posiadają prawo jazdy kat. 

Oferujemy:

  • Pracę w organizacji, która jest otwarta na inicjatywę, możliwość współtworzenia rozwoju firmy
  • Pracę w energicznym i profesjonalnym zespole
  • Stałe zatrudnienie
  • Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
  • Lekcje języka angielskiego
  • Pyszną kawę, owoce w biurze​

Proponujemy:

  • dodatkowe zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • ubezpieczenie na życie
  • owoce
  • spotkania integracyjne
Aplikuj