Product Manager
Miejsce pracy:
Jaki będzie zakres Twoich obowiązków?
- Usprawnienia i bieżąca opieka nad produktami B2B oferowanymi przez Grupę SEO - w warstwie formalnej, marketingowej, sprzedażowej, technologicznej i realizacyjnej;
- Proponowanie, testowanie i wdrażanie nowych produktów dla klientów biznesowych (B2B), w tym ocena potencjału przychodowo/marżowego;
- Aktywna współpraca i komunikacja z Interesariuszami i Sponsorami produktów w zakresie wdrożeń i usprawnień;
- Dbanie o utrzymanie jakości i dalszy rozwój produktów w Grupie (usprawnienia sprzedażowo-technologiczne i automatyzacja procesów) – w zakresie dostarczania większej wartości dla klientów, jak i zwiększania wartości biznesowej (przychody/zyski);
- Odpowiedzialność za rozwój usługi: ustalanie polityku cenowej, badania rynków, zbieranie wymagań od Klientów itd.
- Planowanie, realizowanie, monitorowanie i zamykanie projektów około-produktowych;
- Nadzór i organizacja pracy dla nowozatrudnionych pracowników we wstępnych fazach wdrażania nowych produktów;
- Zbieranie danych i monitorowanie kluczowych KPI dotyczących realizacji prowadzonych projektów (w tym koszty wdrożenia, pozyskania klienta, realizacji usługi dla klienta, przychody, marże, zysk, satysfakcja klienta);
- Analiza rynku i konkurencji w Polsce oraz poza granicami kraju w obszarze danego produktu i produktów powiązanych;
- Przeprowadzenie wewnętrznych szkoleń i prezentacji m.in. dla działów sprzedażowych oraz obsługi Klienta;
- Raportowanie informacji o progresie realizacji projektów (postępy, KPI) do Sponsorów, Interesariuszy i Zarządu;
- Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z procesami około-produktowymi;
- Wsparcie menedżerów spółki w zakresie zadań dotyczących rozwoju biznesu.
Szukamy osób, które:
- Doświadczenie z wprowadzeniem na rynek produktu cyfrowego dla sektora b2b;
- Umiejętność zarządzania zespołem;
- Nastawienie na samodzielne poszukiwanie optymalnych rozwiązań poprzedzone stosownymi badaniami, analizami i przemyśleniami;
- Znajomość wskaźników/miar: MRR, ARPU, churn rate, CAC itd.;
- Umiejętność myślenia operacyjnego oraz podejmowania decyzji;
- Zdolności analityczne (praca z danymi XLSX i wyciąganie z nich wniosków) oraz organizacyjne (w tym umiejętność organizacji pracy własnej);
- Dążenie do celu i nastawienie na „getting things done”;
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację z partnerami spółki.
Wyjątkowym atutem będzie znajomość i doświadczenie z produktami digital marketingu.
Dodatkowym atutem będzie:
Dołącz do nas! Oferujemy:
- pracę w pełni zdalną, bądź model hybrydowy;
- pracę w stabilnej i perspektywicznej firmie, w jednej z najszybciej rozwijających się branży;
- wspólnie wynegocjowane warunki współpracy – typ umowy, wynagrodzenie oraz benefity;
- możliwość współpracy z działami pełnymi kreatywnych ludzi, znających misję firmy;
- system najlepszych szkoleń, który będzie dostosowany do Twoich potrzeb;
- stałe godziny pracy, czyli realny work & life balance.
Aplikuj
Mimo, że jesteśmy obecni na rynku już ponad 18 lat, to wciąż mamy energię start up’u za to dużo większe doświadczenie, które pomaga nam z głową rozwijać się we właściwym kierunku. Dzięki temu ciągle poszukujemy nowych talentów. Jeśli myślisz przyszłościowo o swojej karierze, to praca w agencji interaktywnej jest tym, czego szukasz! Aplikuj i dołącz do świetnej ekipy w nowoczesnej, szybko rozwijającej się branży!
#JasnyKierunekKariery