Senior Media Specialist
Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Współtworzenie i zarzadzanie kampaniami mediowymi (online i offline)
  • Wypracowywanie strategii i media planów, bieżąca optymalizacja i raportowanie wyników we współpracy z zewnętrznymi agencjami
  • Monitorowanie efektywności prowadzonych kampanii, wyciąganie wniosków oraz tworzenie i prezentacja rekomendacji biznesowych
  • Przeprowadzanie analiz, tworzenie raportów, śledzenie trendów w obszarze mediów oraz kategorii retail
  • Bezpośrednia współpraca przy realizowanych projektach z działami wewnętrznymi (insights, komunikacja, digital)

Nasze wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia w obszarze planowania i zakupu mediów TV, Radio, reklama online (po stronie klienta lub agencji mediowej)
  • Znajomość w praktyce wskaźników mediowych i zagadnień związanych z optymalizacją kampanii online
  • Doświadczenie w realizacji kampanii SEM, Social Media, programmatic
  • Predyspozycje do pracy z liczbami, interpretacja danych, wyciąganie trafnych wniosków oraz ich prezentacja do szerszego grona odbiorców
  • Znajomość Microsoft Office w szczególności Excel i Power Point
  • Asertywność, pewność siebie i otwartość na nowe wyzwania
  • Gotowość do pracy hybrydowej w centrali w Poznaniu oraz w Warszawie (home office)
     
  • Benefity
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna
    opieka medyczna
  • Firmowa
    drużyna sportowa
  • Dofinansowanie nauki języków
  • Dofinansowanie szkoleń
    i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Program emerytalny
  • Możliwoś
    pracy zdalnej
  • Elastyczny czas pracy
  • Brak dress dode’u
  • Kawa/herbata
  • Strefa relaksu
  • Paczki świąteczne
  • Spotkania integracyjne
  • Aplikuj