Specjalista ds. obsługi klienta (marki obce)
Miejsce pracy: Wadowice

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakty z klientami zainteresowanymi współpracą w zakresie produkcji swojej marki własnej przez Maspex.

Kluczowe zadania:

  • koordynacja przygotowania produktów i opakowań pod prywatnymi markami, które wyprodukuje Maspex dla swoich Klientów
  • aktywne poszukiwanie nowych klientów
  • nawiązywanie i budowanie relacji ze stałymi klientami, także w języku angielskim
  • wykonywanie raportów systemowych i ich analiza
  • przygotowywanie prezentacji

Szukamy Ciebie jeśli:

  • możesz pochwalić się dobrą znajomością języka angielskiego
  • umysł analityczny to Twoja mocna strona
  • mile widziane doświadczenie handlowe w kontaktach z klientami
  • cechuje Cię zaangażowanie i kreatywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań
  • jesteś osobą dobrze zorganizowaną, systematyczną i konsekwentną w działaniu

Zapewniamy:

  • interesującą pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju
  • pracę w zespole, w którym ważna jest współpraca i współdziałanie
  • wsparcie w zakresie Twojego rozwoju przez proponowanie zindywidualizowanego pakietu szkoleniowego
  • pakiet benefitów w tym m.in. opieka medyczna, karta MultiSport, lekcje języka angielskiego i inne.
  • Benefity
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół!

    A Ty możesz tworzyć go razem z nami!

    Aplikuj