Specjalista w zespole IT Help Desk
Wrocław

Umowa o pracę

Czym zajmuje się zespół?

Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za

  • Bieżące wsparcie pracowników KPMG w zakresie rozwiązywania problemów informatycznych
  • Przygotowywanie i konfigurację stacji roboczych
  • Prace administracyjno - biurowe w dziale IT

Oczekujemy

  • Doskonałej znajomości systemów MS Windows i zaawansowanych funkcji oprogramowania MS Office
  • Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania podstawowych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem komputerowym
  • Znajomości zagadnień sieciowych
  • Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów
  • Dobrej znajomości angielskiego
  • Umiejętności pracy w zespole
  • Odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu
  • Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku 

Oferujemy

  • Możliwość doskonalenia swoich umiejętności pod okiem profesjonalistów
  • Szansę na szybki rozwój zawodowy w zakresie IT
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w tym pakiet benefitów
  • Dobrą atmosferę
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Prestiż
Aplikuj