Polski Lek S.A. to wchodzący w skład Grupy Maspex producent nowoczesnych i bezpiecznych wyrobów medycznych, suplementów diety. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Manager ds. Trade Marketingu

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za planowanie, realizację i ewaluację strategii działań trade marketingowych kierowanych do Klientów Kluczowych.

Kluczowe zadania:

  • planowanie celów i realizacja działań promocyjnych skierowanych do  segmentu: aptek indywidualnych, sieciowych i innych grup  zakupowych;
  • przygotowywanie strategii rocznej działań trade marketingowych i jej rozliczanie,
  • ścisła współpraca z Działem Marketingu podczas toczących się kampanii, synchronizacja działań, dbanie o spójność komunikacji poszczególnych marek;
  • opracowywanie cyklicznych planów aktywności promocyjnych  i  rozliczanie ich efektów;
  • zarządzaniem zespołem KAMów odpowiedzialnych za realizację planów w terenie;
  • monitorowanie działań konkurencji, analiza sytuacji rynkowej oraz potrzeb Klientów Kluczowych.

Szukamy Ciebie jeśli:

  • posiadasz  doświadczenie w pracy w samodzielnym prowadzeniu działań trade marketingowych;
  • masz doświadczenie w pracy w rynku aptecznym na poziomie pracy z Klientami Kluczowymi- znasz ich potrzeby, oczekiwania i specyfikę działania;
  • masz praktyczne doświadczenie w projektowaniu, mierzeniu i monitorowaniu kampanii trade marketingowych;
  • praca z ludźmi, zarządzanie zespołem to dla Ciebie przyjemność;
  • myślisz analitycznie, a jednocześnie nieszablonowo;
  • efektywnie zarządzasz P&L, planujesz budżety i je rozliczasz;
  • poszukujesz najefektywniejszych rozwiązań;
  • szukasz wyzwań w realizowanych zadaniach;
  • potrafisz przekonywać innych do realizacji swoich pomysłów;
  • posiadasz prawo jazdy kat B i z przyjemnością przemierzasz dziesiątki kilometrów.

 

Zapewniamy:

  • możliwość pracy z markami branży farmaceutycznej cenionymi przez klientów;
  • pracę w zespole osób, dla których ważna jest współpraca i współdziałanie;
  • możliwość prowadzenia projektów od a do z  obszaru marketingu handlowego;
  • możliwości wzbogacania wiedzy poprzez udział w konferencjach, targach i warsztatach branżowych;
  • pakiet benefitów w tym m.in. opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie.
Aplikuj