Customer Success Manager
Miejsce pracy:

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Opieka nad aktualnymi Klientami Spółki i budowanie długofalowych relacji;
  • Sprzedaż i dosprzedaż najwyższej jakości usług marketingu internetowego;
  • Identyfikowanie i analizowanie potrzeb produktowych potencjalnych Klientów;
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii oraz działań marketingowych;
  • Monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów branżowych;
  • Procedowanie i przygotowywanie umów oraz innych niezbędnych dokumentów;
    Odpowiadanie na pytania, weryfikowanie zgłoszeń i analizowanie potrzeb Klienta.

WYMAGANIA:

  • masz minimum 3-letnie doświadczenie w performance marketingu;
  • posiadasz łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji z ludźmi;
  • masz doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze leadów sprzedażowych;
  • potrafisz budować i utrzymywać długofalowe i efektywne relacje biznesowe;
  • w pracy jesteś mocno nastawiony na rozwój i szukanie nowych, lepszych rozwiązań;
  • potrafisz negocjować umowy z nowymi oraz aktualnymi klientami;
  • umiesz sprawnie reagować i rozwiązywać problemy klientów;
  • masz dużą umiejętność analitycznego myślenia;
  • masz własne kreatywne metodyki, służące współpracy z klientami;
  • posiadasz wysokie umiejętności obsługi Excela, Google Analytics itd.;
  • posiadasz wysokie zdolności organizacyjne;
  • szybko się uczysz i umiesz sprawnie pracować pod presją czasu;
  • jesteś odważny, kreatywny i samodzielny;
  • bez obaw używasz języka angielskiego w stopniu biznesowym.

OFERUJEMY:

  • Regularne wynagrodzenie wypłacane w ramach Umowy o Pracę;
  • obsługę znaczących projektów dla ogólnopolskich brandów pod rozpoznawalną marką Semahead – Agencji o ponad 10-letniej historii rozwoju;
  • stabilne miejsce zatrudnienia w firmie należącej do Bauer Media Group;
  • możliwość pracy ze znanymi markami;
  • Kartę MultiSport / Cinemacity, a także dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej;
  • poza owocami w biurze, robimy solidne imprezy integracyjne;
  • pracę w nowoczesnej przestrzeni biurowej (Kraków, Kuklińskiego 17) – prywatny taras z grillem gazowym do powszechnego użytku + rekreacyjne towarzystwo załogi po godzinach pracy 😉
  • dostęp do ekskluzywnej oferty szkoleniowej szkoleń Digital Masterclass;
  • motywowanie i pomoc w rozwoju (niemal każdy podkreśla, że rozwija się w naszym zespole 2-/3-krotnie szybciej niż w innych miejscach).

Szukamy doświadczonego Customer Success Managera – osoby, dla której performance marketing nie ma żadnych tajemnic. Jesteś osobą samodzielną, zaangażowaną, czujesz głód nowej wiedzy i chcesz pracować z najlepszymi? Zgłoś się do nas! 

Aplikuj