DYREKTOR MARKETINGU W DECATHLON POLSKA
Miejsce pracy: Warszawa

Decathlon to miejsce, które jednoczy wszystkich wokół jednego celu - w zrównoważony sposób pragniemy umożliwić jak największej liczbie osób czerpanie radości i korzyści płynących z uprawiania sportu.

Wierzymy bowiem, że sport czyni nasze życie lepszym.

Jeśli podobnie jak Decathlończycy kochasz sport i chcesz realizować misję Decathlon w Polsce, zapraszamy do aplikowania!

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie strategii marketingowej i jej implementacja
  • Odpowiedzialność za komunikację, trade marketing oraz obszar CRM & loyalty
  • Planowanie budżetu i kalendarza aktywacji
  • Efektywne wykorzystanie narzędzi marketingowych (ATL, BTL) w celu realizacji założeń sprzedażowych
  • Silna koncentracja na trade marketingu, w tym koordynacja aktywacji na poziomie lokalnym
  • Współpraca z działami produktowymi w zakresie wsparcia marketingowego
  • poszczególnych grup produktowych
  • Zarządzanie podległym zespołem – rekrutacja, szkolenie, delegowanie obowiązków, przywództwo i rozwój pracowników

Twój profil:

  • Min. 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w FMCG lub po stronie sieci detalicznej
  • Doświadczenie we współpracy z kanałem Retail (Modern Trade)
  • Doświadczenie w kierowaniu pracą podległego zespołu
  • Rozwinięte kompetencje w zakresie analiz i pracy z liczbami
  • Rozwinięte kompetencje w zakresie negocjacji i prezentacji
  • Doskonałe wyczucie trendów rynkowych i znajomość konkurencji

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Konkurencyjny pakiet wynagrodzenia
  • Auto służbowe
  • Dużą swobodę w podejmowaniu decyzji biznesowych oraz przestrzeń dla kreatywnych, nieszablonowych rozwiązań