Head of Customer Service
Miejsce pracy:

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzić zespoły Customer Service i rozwijać strukturę w celu zaspokojenia potrzeb Klientów i rosnącej ich liczby w Polsce i zagranicą;
  • Rozwijać procesy obsługi klienta b2b i gospodarnie/elastycznie wykorzystywać dostępne zasoby w celu maksymalizacji zadowolenia Klientów;
  • Określać, wdrażać i mierzyć KPI w zakresie jakości i kosztów obsługi klienta;
  • Identyfikować nieefektywnie działające procesy - zwinnie wdrażać usprawnienia, nowe procesy, dostosowywać zespoły do zamierzonych ról w duchu budowania wartości dla Klientów i Biznesu;
  • Proaktywnie współpracować z pozostałymi obszarami biznesowymi (np. SEO, PPC, sprzedaż) mając na względzie cele: zwiększania zadowolenia Klientów; w zakresie rozwoju i bieżących spraw;
  • Budować środowisko współpracy oparte na kreatywności, zaangażowaniu i wzajemnym wsparciu – na szczeblu operacyjnym jak i liderów zespołów;
  • Rozwijać standardy obsługi klienta i kompetencje zespołów.

Nasze wymagania

  • Wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne, liderskie i inteligencji emocjonalnej;
  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku managerskim i zwinność w zarządzaniu rozproszonymi zespołami;
  • Wiedza fachowa o obsłudze klienta, rynku i narzędziach;
  • Język angielski pozwalający na swobodną komunikację biznesową;
  • Doświadczenie we wdrażaniu zmian i organizowaniu zespołów;
  • Znajomość procesów obsługi klienta b2b i doświadczenie w ich optymalizowaniu oraz automatyzowaniu;
  • Sprawczość - nastawienie na „get things done” i realizowanie określonych celów według uporządkowanego i dobrze zorganizowanego planu działania;
  • Zrozumienie potrzeb i podstawowych zasad funkcjonowania Biznesu;
  • Zdolność do zmian i adaptacji do nowych oczekiwań i potrzeb Biznesu;
  • Umiejętność znajdowania, wykorzystania i wyciągania wniosków z danych i faktów w celu racjonalnego planowania działań i decydowania – „data driven”.
  • Dogodne, wspólnie wynegocjowane warunki współpracy – typ umowy, wynagrodzenie, benefity;
  • Liczne szkolenia pozwalające rozwijać umiejętności;
  • Projekty dzięki, którym będziesz mógł się rozwijać oraz wykazać kreatywnością;
  • Samodzielność i swobodę przy realizacji powierzonych zadań;
  • Pracę w pełni zdalną, bądź w jednym z naszych biur.
  • Pracę na prestiżowym stanowisku u niepodważalnego krajowego lidera branży SEO/SEM;
  • Liczne benefity pozapłacowe (m.in. pakiet medyczny LuxMed, bonusy MyBenefit).

Sunrise System działa na rynku już 18 lat! Jak przystało na firmę z branży IT, naszą działalność rozpoczynaliśmy w garażu. Teraz posiadamy biura w Poznaniu, Bydgoszczy, Warszawie, Toruniu i we Wrocławiu. Dzięki świetnym ekspertom oraz doświadczonym specjalistom zajmujemy czołową pozycję w branży SEO w Polsce i z odwagą wkraczamy na rynki międzynarodowe. Poza tym możemy pochwalić się statusem Premier Google Partner, który potwierdza nasze kompetencje oraz prowadzenie działań zgodnie z zasadami Google. Na naszym koncie mamy zrealizowanych już tysiące kampanii SEO/SEM, a nasza oferta obejmuje m.in. tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, działania z zakresu Link Buildingu czy Content Marketingu. Prowadzimy również kampanie reklamowe Google Ads oraz w social mediach.

Aplikuj