Grafika górna

PRACUJ Z NAMI JAKO

Digital Marketing Strategist

LOKALIZACJA

Wadowice

Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.

A Ty możesz tworzyć go razem z nami!

Poszukujemy osoby pasjonującej się digital marketingiem, która wspólnie z nami będzie brała udział w tworzeniu strategii w obszarze digital dla największych polskich marek z branży FMCG takich jak Tymbark, Tiger, Kubuś, Lubella, Łowicz.

Jesteś na bieżąco z trendami i innowacjami w marketingu, jak również z trendami społecznymi i popkulturowymi?

Badania i researche nie mają przed Tobą tajemnic? Znasz i posługujesz się narzędziami do analizy danych digitalowych i potrafisz wyciągać wnioski w oparciu o nie? 

Potrafisz  formułować spójne i poparte danymi propozycje działań digitalowych,  nie boisz się proponować innowacyjnych, nowatorskich i  odważnych rozwiązań  oraz potrafisz do nich przekonać innych?

Jeśli jesteś człowiekiem z pasją, potrafisz poszukiwać rozwiązań i to szukamy właśnie Ciebie.

Kluczowe zadania:

Tworzenie i wdrażanie strategii w obszarze digital marketingu dla największych marek FMCG w Polsce poprzez:

  • identyfikowanie wyzwań stojących przed markami z portfolio Maspeksu, analiza konkurencji, grup docelowych i tworzenie rekomendacji w zakresie insightów i touchpointów digitalowych
  • tworzenie zarówno wielopoziomowych analiz eksploracyjnych, jak i ad hockowych researchy na potrzeby bieżących projektów  
  • uzupełnienie kampanii przygotowanych przez Agencje i Partnerów zew. nieszablonowymi, innowacyjnymi pomysłami na aktywizację marek w kanałach Digital 
  • ścisła współpraca z Brand Managerami
  • bieżąca współpraca z agencjami marketingowymi i partnerami zewnętrznymi
  • śledzenie trendów i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań
  • analiza danych oraz osiąganych efektów, współtworzenie dalszej strategii
  •  

Szukamy Ciebie jeśli:

  • posiadasz min. 3 letnie doświadczenie w pracy nad różnorodnymi projektami digitalowymi, szczególnie na styku badań i strategii
  • masz wiedze, doświadczenie oraz  wyczucie środowiska digitalowego, interesujesz się mediami cyfrowymi oraz nowinkami technologicznymi
  • posiadasz umiejętność samodzielnego zarządzania strategiczną częścią procesów digitalowych
  • znasz najnowsze trendy branżowe
  • znasz narzędzia tj. Google Analytics, Facebook Insights, Google Tag Manager
  • potrafisz  zdiagnozować problem, syntezować wnioski i  znaleźć odpowiednie rozwiązanie
  • w stopniu dobrym posługujesz się językiem angielskim
  • swobodnie tworzysz prezentacje w Power Point oraz zestawienia w Excelu  

Zapewniamy:

  • możliwość tworzenia strategii w obszarze Digital Marketingu dla największych polskich marek – lidera w branży FMCG
  • możliwość częściowej pracy zdalnej (jeden dzień w tygodniu)
  • szkolenia na najwyższym poziomie i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych
  • udział w najważniejszych wydarzeniach i konferencjach branżowych
  • zajęcia z j. angielskiego z native speakerami
  • pakiet benefitów w tym m.in. opieka medyczna, karta MultiSport
WIĘCEJ INORMACJI NA: WWW.MASPEX.COM/kariera Aplikuj