Assistant Manager / Manager w zespole Assurance and IT Audit
Warszawa

umowa o pracę

Czym zajmuje się zespół?

W związku z dynamicznym rozwojem zespołu Assurance and IT Audit poszukujemy kandydatów z doświadczeniem w obszarze usług atestacyjnych oraz  audytów IT na stanowisko Assistant Manager / Manager.

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za

  • Nadzorowanie, a także przeprowadzanie projektów dotyczących:
    • usług atestacyjnych (ISAE 3402, ISAE 3000, SOC 2) z uwzględnieniem projektów ESG oraz
    • audytów IT wspierających badanie sprawozdań finansowych;
  • Przeprowadzanie audytów mających na celu zapewnienie zgodności z regulacjami; 
  • Identyfikacja, projektowanie, wdrażanie oraz ocena mechanizmów kontrolnych (w tym mechanizmów automatycznych) w obszarze IT oraz obszarach biznesowych;
  • Analiza i testowanie kontroli automatycznych w tym interfejsów i przepływów danych pomiędzy systemami informatycznymi;
  • Dokumentacja wyników prac i raportowanie wyników zgodnie z ustalonym harmonogramem;
  • Uzgadnianie szczegółowego zakresu realizowanych projektów z klientami;
  • Budowanie trwałych relacji z klientami;
  • Wsparcie Zespołu w rozwoju istniejącego portfolio usług;
  • Zarządzanie zespołem konsultantów uwzględniające dbałość o rozwój zespołu.

Oczekujemy

  • Co najmniej 4-letniego doświadczenia (w przypadku stanowiska Assistant Manager) i pięciu lat (w przypadku stanowiska Manager) w obszarze wykonywania usług atestacyjnych wg ISAE 3000, i 3402, a także wykonywania audytów IT;
  • Wykształcenia wyższego - preferowane kierunki: Informatyka, Ekonomia, Audyt Wewnętrzny / IT;
  • Bardzo dobrej organizacji pracy w tym efektywnego zarządzania projektami;
  • Umiejętności budowania relacji biznesowych z Klientami;
  • Umiejętności pracy w zespole i łatwości nawiązywania relacji;
  • Zdolności do kreatywnego oraz nieszablonowego myślenia i rozwiązywania złożonych problemów;
  • Silnych umiejętności analitycznych;
  • Motywacji i chęci do dalszego rozwoju;
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (dodatkowy język jako atut);
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office.

 

Dodatkowymi atutami będą:

  • Doświadczenie w przygotowywaniu lub przeprowadzaniu atestacji raportów niefinansowych;
  • Posiadanie certyfikatów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, takich jak CISA, CIA, CRISC, CGEIT, COBIT, ISO/IEC 27001, ITIL Foundation (Kandydaci będący w trakcie zdobywania tych certyfikatów mogą liczyć na pomoc KPMG w realizacji tego celu).

Oferujemy

  • Pracę przy realizacji licznych projektów pozwalających na poznanie różnorodnych procesów (biznesowych i IT) u klientów działających w różnych sektorach i różnej wielkości – od średnich firm lokalnych do największych spółek polskich i międzynarodowych;
  • Udział w projektach realizowanych w skali międzynarodowej;
  • Udział w projektach multidyscyplinarnych;
  • Klarowną ścieżkę kariery i możliwości awansu;
  • Spersonalizowane podejście do podnoszenia kwalifikacji (liczne szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne, platformy e-learningowe, finansowanie egzaminów podnoszących kwalifikacje zawodowe);
  • Możliwość pracy zdalnej z jakiekolwiek miejsca w Polsce.
Aplikuj

umowa o pracę