Szukasz możliwości rozwoju?
Dołącz do naszego zespołu!
Koordynator Serwisu Kurierskiego, POZ
Miejsce pracy: Poznań, Komorniki (gm. Kleszczewo), Komorniki (gm. Komorniki)
Nr ref.: 2021/09/20/POZ/KOORSK

Komorniki koło Poznania, ul. K. Kolumba 12

Twoje zadania:

  • zarządzanie podległą strukturą kurierską
  • rekrutacja, szkolenia oraz proces wdrożenia nowozatrudnionych Kurierów
  • organizacja i optymalizacja tras kurierskich
  • efektywne zarządzanie ilością przesyłek na poszczególnych trasach/rejonach kurierskich
  • kontrola wizerunku Kurierów oraz taboru kurierskiego
  • kontrola standardów bezpieczeństwa taboru kurierskiego
  • dbanie o realizację podstawowych priorytetów polityki DPD Polska, tj. skuteczność doręczeń i odbiorów przesyłek oraz czynności towarzyszących zgodnie z obowiązującymi standardami.

Dla nas ważne są:

  • doświadczenie i umiejętności w koordynowaniu zróżnicowanymi zespołami i motywowaniu do osiągania celów
  • znajomość standardów profesjonalnej obsługi Klienta
  • wysokie zdolności interpersonalne, organizacyjne i przywódcze
  • umiejętność samodzielnego podejmowana decyzji
  • odporność na stres
  • dyspozycyjność
  • dobra znajomość topografii Poznania i okolic
  • doświadczenie w pracy z podwykonawcami będzie dodatkowym atutem
  • minimum średnie wykształcenie.

 Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • pozytywną atmosferę pracy w zgranym zespole
  • atrakcyjny pakiet szkoleń
  • prywatną opiekę medyczną
  • atrakcyjny pakiet ubezpieczeń grupowych
  • platformę benefitową (w tym kartę Multisport)
  • realną możliwość rozwoju (ponad 70% pracowników awansowało wewnętrznie)
Aplikuj

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD) z siedzibą w Warszawie przy ul. Mineralnej 15, 02-274 Warszawa.

Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.