Partner ds. Wsparcia Serwisu
Miejsce pracy: Sopot, Gdynia, Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • przeprowadzanie kontroli jakości i czasu wykonanej usługi po i w trakcie interwencji serwisowych
  • weryfikacja kosztów materiałowych i usług przed i po wykonanej interwencji
  • współpraca z firmami serwisowymi
  • bieżąca kontrola poziomu świadczonych usług przez firmy serwisowe

Nasze wymagania

  • wykształcenia min średniego o profilu technicznym
  • doświadczenia w obszarze zarządzania usługami serwisowymi
  • umiejętności radzenia sobie z wielozadaniowością
  • inicjatywy, samodzielności i umiejętności wdrażania rozwiązań technicznych
  • dyspozycyjności w ramach wykonywanych zadań
  • prawa jazdy kategorii B

To oferujemy

  • umowę współpracy na czas nieokreślony
  • pakiet szkoleń wdrożeniowych
  • atrakcyjne stałe wynagrodzenie zasadnicze + premia
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, karta flota, tablet, telefon służbowy)
  • perspektywę rozwoju zawodowego podczas współpracy z firmą o ugruntowanej pozycji w branży FMCG
  • wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy i ubezpieczenie grupowe)
  • Benefity
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • telefon służbowy
  • tablet/laptop
  • samochód służbowy z kartą paliwową
  • Aplikuj