ACCOUNT MANAGER W DECATHLON POLSKA
Miejsce pracy: Warszawa

Decathlon to sieć sklepów na całym świecie. Pełna sportu, Marek Pasji i innowacji. Naszym Użytkownikom oferujemy atrakcyjne ceny, wysokiej jakości porady oraz serwis.

Wierzymy, że platformy i doświadczenia Omnicommerce reprezentują przyszłość cyfrowego i fizycznego świata. Widzimy w zachowaniach klientów, że przejście na modele oparte na platformach to trend, który będzie się nadal rozwijał.

Poprzez DECATHLON MARKETPLACE na naszym przyszłym rynku, zaoferujemy markom z przemysłu i handlu detalicznego możliwość bezpośredniego połączenia z milionami naszych klientów na wielu różnych rynkach europejskich, którzy w ten sposób skorzystają z większej różnorodności ofert, większej liczby produktów sportowych i usług, a także możliwość robienia zakupów pod wieloma markami i wieloma usługami za pośrednictwem jednego miejsca docelowego z dużym doświadczeniem i wygodą. Dlatego DECATHLON MARKETPLACE stanie się główną strategią naszej platformy biznesowej.

Chcesz dołączyć do tego wyjątkowego projektu?

Zakres obowiązków:

  • Rozwijanie oferty sprzedawców i budowanie partnerskich relacji,
  • Prowadzenie analizy biznesowej w celu zwiększenia handlu,
  • Oferowanie usług dodatkowych dla sprzedawców Marketplace,
  • Szkolenie sprzedawców w korzystaniu z back-office,
  • Odpowiedzialność za kontakt z kluczowymi partnerami handlowymi,
  • Współpraca ze sprzedawcami zagranicznymi,
  • Współtworzenie strategi biznesowej rozwoju Decathlon Marketplace,
  • Raportowanie postępów pracy z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi,
  • Dostarczanie jakościowych danych,
  • Udział w strategicznych spotkaniach biznesowych,
  • Współpraca z Managerami poszczególnych Zespołów.

Wymagania:

  • Język angielski na poziomie zaawansowanym (min. B2) - pozwalający na swobodną komunikację w międzynarodowym zespole,
  • Silne umiejętności analityczne,
  • Znajomość Polskiego rynku e-commerce,
  • Znajomość modelu biznesowego platform online marketplace,
  • Samodzielne działanie i optymistyczne oraz pozytywne nastawienie,
  • Doświadczenie w zarządzaniu klientami na platformie e-commerce lub marketplace,
  • Sprawne posługiwanie się Pakietem MS Office i Google Workspace,
  • Mile widziane doświadczenie w handlu internetowym/ online marketplace,
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem i ludźmi,

Kluczowe kompetencje:

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne,
  • Znajomość najpopularniejszych platform e-commerce i metod integracji,
  • Znajomość podstawowych wskaźników KPI (GMV, CLV, AOV, SKU, itp.),
  • Dobre umiejętności analityczne, w tym Microsoft Excel,
  • Zdolność do ustalania priorytetów i zarządzania wieloma obowiązkami,
  • Doświadczenie w zarządzaniu relacjami na szczeblu kierowniczym,
  • Efektywna organizacja pracy i zorientowanie na cel,
  • Doświadczenie w pracy z Pipedrive lub innym narzędziem CRM.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie podstawowe + premie miesięczne, kwartalne i roczne,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
  • Możliwość pracy zdalnej,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Pracownicze Plany Emerytalne finansowane przez Pracodawcę,
  • Zniżka pracownicza na produkty Decathlon,
  • Szereg dodatkowych benefitów pozapłacowych,
  • Możliwość testowania naszych produktów,
  • Szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces integracji, w tym managerskich oraz technicznych dotyczących wybranego sportu,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
  • Wspólne uprawianie sportu i treningi,
  • Sportową i wyjątkową atmosferę pracy.