Administration Specialist
Miejsce pracy: Poznań

Poznaj swoje zadania:

  • kompleksowa realizacja zadań w zakresie remontów lub modernizacji nieruchomości,

  • prowadzenie spraw techniczno - administracyjnych w tym drobne naprawy, usuwanie prostych usterek,

  • planowanie i koordynowanie procesów przeprowadzkowo - logistycznych w firmie,

  • rozliczanie kosztów zakupu, merytoryczne klasyfikowanie wydatków i opisywanie faktur,

  • wsparcie w projekcie inwentaryzacji środków w zakresie środowiska pracy, procesie archiwizacji dokumentacji Grupy

  • nadzór i koordynacja działań w zakresie dbałości o budynki biurowe, w tym kontakt z dostawcami usług remontowych, konserwacyjnych, porządkowych.

Podstawowe wymagania:

  • zamiłowanie do naprawiania drobnych usterek i awarii,

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w organizacji,

  • doświadczenie w obsłudze MS Office (Word, Excel),

  • inicjatywę, zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,

  • otwartość na rozwiązywanie pojawiających się problemów,

  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,

  • umiejętności planowania oraz analitycznego myślenia,

  • umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office,

  • prawo jazdy kategorii B,

  • wykształcenie min. średnie.

TO NIE FIRMA SIĘ ROZWIJA, TO NASI PRACOWNICY. TWÓRZ INEA RAZEM
Z NAMI!

Warto do nas dołączyć, bo mamy dla Ciebie:

Aplikuj