Specjalista ds. Koordynacji Promocji
Miejsce pracy:


Twój zakres obowiązków

Twoje zadania:

  • koordynowanie procesu promocji
  • uczestniczenie w kształtowaniu strategii promocyjnej spółki uwzględniając nowe kanały i formaty sklepów w oparciu o cele firmy
  • realizacja strategii promocyjnej poprzez dobieranie odpowiedniego asortymentu oraz odpowiednich mechanik promocyjnych spełniających założenia koncepcyjne akcji
  • implementacja nowych podprocesów promocyjnych do głównego procesu promocyjnego
  • rozwój i wykorzystanie obecnych narzędzi pozwalających na poprawne działanie mechanik promocyjnych
  • generowanie oraz tworzenie raportów i zestawień potrzebnych do poprawnego kształtowania polityki promocyjnej firmy
  • analiza rentowności promocji wraz z rekomendacjami
  • uczestnictwo w kluczowych projektach dla firmy
  • współpraca z innymi obszarami firmy (Logistyka, Sprzedaż, Marketing, Category Managment, Digital, IT, BI)

Nasze wymagania

  • 3 letniego doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym świadomości biznesowej, opartej na współpracy wewn./zewn. z elementami rekomendacji i asertywnej postawy
  • wykształcenie wyższe - kierunek ekonomiczny
  • świetna organizacja czasu pracy, orientacji na cele i wyniki
  • zdolność do logicznego myślenia, umiejętność pracy z dużą liczbą danych
  • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel’a – weryfikowana w procesie rekrutacji)
  • dobra znajomość SQL, PowerBi
  • komunikatywność, otwartość, predyspozycji do efektywnej pracy w zespołach
  • sumienność, systematyczność i dokładność

Mile widziane

  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • zainteresowanie branżą retail
Oferujemy:
Aplikuj