Specjalista ds. Umów i Projektów Handlowych
Miejsce pracy: Poznań

Twój zakres obowiązków

  • koordynowanie procesów organizacyjnych i administracyjnych Departamentu Handlowego
  • planowanie, organizowane i kontrolowanie procesu zawierania umów handlowych
  • opracowywanie, aktualizowanie oraz egzekwowanie przestrzegania procedur wewnętrznych
  • opiniowanie i nadzór nad aneksowaniem umów handlowych
  • prowadzenie rejestrów, opracowywanie raportów, analiz, prezentacji

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne)
  • dobra znajomość Worda, Excel'a i Power Point'a
  • znajomość języka ang. na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • doskonała organizacja miejsca i czasu pracy, w tym umiejętność pracy w zespole i delegowania zadań
  • umiejętność syntetycznego myślenia
  • orientacja na wynik pracy własnej

To oferujemy

  • rozwój w convenience nr 1 w Europie Środkowo-Wschodniej
  • premie związane z realizacją celów wpisanych w strategię firmy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowęo pracę
  • Benefity
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna
    opieka medyczna
  • Firmowa
    drużyna sportowa
  • Dofinansowanie nauki języków
  • Dofinansowanie szkoleń
    i kursów
  • Ubezpieczenie na życie
  • Program emerytalny
  • Możliwoś
    pracy zdalnej
  • Elastyczny czas pracy
  • Brak dress dode’u
  • Kawa/herbata
  • Strefa relaksu
  • Paczki świąteczne
  • Spotkania integracyjne
  • Aplikuj