Asystentka/Asystent Zarządu
Miejsce pracy: Poznań

Twój zakres obowiązków:

  • Przygotowywanie prezentacji na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne (Power Point);
  • Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji;
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań Zarządu oraz ich organizacja i realizacja;
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i Zarządu zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz organizacji;
  • Realizacja innych zadań projektowych zleconych przez Zarząd;

 

Nasze wymagania:

  • Udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Bardzo dobra znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Biegła obsługa Microsoft Excel i PowerPoint;
  • Doświadczenia w pracy na platformie LinkedIn;
  • Czynne prawo jazdy kategorii B;
  • Doskonała organizacja pracy własnej;
  • Umiejętności interpersonalne, niezbędne w pracy zespołowej,
  • Dbałość o standardy poufności informacji.

 

Oferujemy:

  • Pracę bezpośrednio dla Zarządu Spółki;
  • Możliwość rozwoju i awansu w globalnych strukturach Grupy Bauer Media;
  • Ciekawe wyzwania - w perspektywicznej i bardzo szybko rozwijającej się branży usług online;
  • Stabilizację - zatrudnienie w ramach Umowy o Pracę;
  • Stałe godziny pracy, które zapewnią Ci realny life & work balance;
  • Pracę w prestiżowym lokalizacji w Poznaniu, możliwość pracy hybrydowej;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i satysfakcjonujący system premiowy;
  • Liczne benefity pozapłacowe (m.in. pakiet medyczny LuxMed, bonusy MyBenefit).
Aplikuj