Konsultant w Zespole Accounting Advisory Services
Warszawa
Czym zajmuje się zespół?

Zespół realizuje projekty w zakresie doradztwa dla klientów w szeroko rozumianym obszarze rachunkowo-księgowym. Zapewnia klientom wsparcie m.in. przy wdrożeniach Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej, sporządzaniu jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych, ujęciu rachunkowym nietypowych transakcji, restrukturyzacji grup kapitałowych, w tym w zakresie przejęć i fuzji czy zmianach polityki rachunkowości.
Jednym z obszarów zainteresowania zespołu jest również tworzenie i wdrażanie narzędzi służących sprawozdawczości oraz usprawnieniu procesu raportowania (w tym: XML, XBRL). 

Na tym stanowisku będziesz
odpowiedzialny za

  • realizacja projektów w obszarze doradztwa rachunkowego m.in. wdrożenia MSSF oraz prawidłowego stosowania MSSF
  • wsparcie koncepcyjne,tworzenie wymagań funkcjonalnych dotyczących narzędzi stosowanych w obszarze sprawozdawczości
  • doradztwo oraz przygotowywanie analiz księgowych dotyczących m.in. ujęcia nietypowych transakcji, w tym o charakterze restrukturyzacyjnym
  • wsparcie klientów przy sporządzaniu i doskonaleniu sprawozdań finansowych (w tym w procesie IPO)
  • tworzenie lub modyfikację polityk rachunkowości dla klientów
  • wykazywanie się silnym zrozumieniem potrzeb biznesowych klientów i proponowanie dopasowanych rozwiązań rachunkowo-księgowych
  • terminowość i najwyższą jakość prowadzonych dla klientów projektów
  • utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami
  • współpraca z członkami Zespołu AAS oraz pracownikami innych działów KPMG przy dostarczaniu klientom usług o kompleksowym charakterze

Oczekujemy

  • wykształcenia wyższego
  • min. 3 –letniego doświadczenia w obszarze sprawozdawczości finansowej i/lub controllingu finansowego (alternatywnie min. 2-3 letniego doświadczenia w realizacji projektów audytowych)
  • znajomości MSSF (w szczególności: MSSF 9, MSSF 15 oraz MSSF 16) oraz Ustawy o rachunkowości,
  • umiejętności analizy i syntezy danych
  • umiejętności pracy z aktami prawnymi
  • sprawności w tworzeniu pisemnych opracowań
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem)
  • umiejętności budowania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientami
  • dodatkowym atutem będzie rozpoczęta ścieżka w kierunku zdobywania uprawnień biegłego rewidenta lub innych uprawnień profesjonalnych w obszarze finansów

Oferujemy

  • pełną wyzwań pracę w wiodącej na rynku polskim oraz międzynarodowym firmie doradczej
  • szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
  • zaplanowaną ścieżkę kariery
  • możliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach
  • atrakcyjny pakiet socjalny, w tym kartę MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bony okolicznościowe
  • przyjazną atmosferę pracy
  • możliwość pracy zdalnej
Aplikuj

umowa o pracę