Specjalista ds. Relacji z Klientem
Miejsce pracy:

Pracując dla nas będziesz:

  • opiekować się aktualnymi Klientami Spółki i budować długofalowe relacje;
  • aktywnie brać udział w doskonaleniu standardów posprzedażowej obsługi Klienta; 
  • odpowiadać na pytania, weryfikować zgłoszenia i analizować potrzeby Klienta;
  • brać udział w procesie obsługi reklamacji;
  • przygotowywać umowy i aneksy.

Oczekujemy, że posiadasz:

  • przynajmniej rok doświadczenie w Obsłudze Klienta Biznesowego (B2B) – opiece i dosprzedaży;
  • umiejętność budowania długofalowych relacji;
  • kulturę osobistą i znajomość biznesowego savoir vivre;
  • wysoką etykę pracy i poczucie odpowiedzialności za obsługiwanych klientów;
  • zaawansowane umiejętności interpersonalne – empatię, odzwierciedlenie;
  • gotowość do nauki i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • umiejętność dobrej organizacji pracy.

Wyjątkowym atutem będzie:

  • dobra znajomości języka angielskiego na poziomie biznesowym;

Możemy zaproponować:

  • początkowo pracę w trybie zdalnym, po powrocie do biura pracę w prestiżowej lokalizacji w centrum Poznania bądź Bydgoszczy;
  • możliwość rozwoju umiejętności językowych na poziomie biznesowym;
  • konkurencyjne wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę (stała podstawa + satysfakcjonujący system prowizji za dosprzedaż);
  • bonusy pozapłacowe: w pełni darmową prywatną opiekę medyczną i kartę MultiSport (nic nie dopłacasz);
  • brak nadgodzin i realny life & work balance: pracę od 8-16 z wolnymi weekendami;
  • rozwój umiejętności: regularne szkolenia, kursy i mentoring;
  • pracę w zgranym, stabilnym zespole i wspierających przełożonych;
  • rozwój w nowoczesnej firmie z długoletnią tradycją oraz wizją rozwoju w przyszłości;
  • duży popyt na nasze usługi i chłonny rynek;
  • podwyżki, awanse i możliwość specjalizacji, zgodnie z przejrzystą ścieżką kariery, w tym możliwość awansu na stanowiska menedżerskie.
  • Benefity
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • program emerytalny
  • Do Sunrise System aktualnie poszukujemy pracownika do działu Customer Service. Chcielibyśmy zatrudnić specjalistę, który posiada doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego.
     
     W naszej firmie pracownicy są najważniejsi to oni tworzą każdy z procesów oraz odpowiadają za osiągane sukcesy. Są najważniejsi dlatego dbamy o ich bezpieczeństwo i aktualnie działamy w systemie pracy zdalnej, której częścią stanie się każda nowo zatrudniona osoba. W przyszłości myślimy o powrocie do biur z zachowaniem wszystkich niezbędnych środków ostrożności.
     
    Jeśli tylko chcesz współtworzyć ciekawe projekt, współpracować ze specjalistami oraz odpowiadać z relacje z naszymi zagranicznymi klientami, prześlij do nas swoje CV na stanowisko:  

    Sunrise System działa na rynku już 18 lat! Jak przystało na firmę z branży IT, naszą działalność rozpoczynaliśmy w garażu. Teraz posiadamy biura w Poznaniu, Bydgoszczy, Warszawie, Toruniu i we Wrocławiu. Dzięki świetnym ekspertom oraz doświadczonym specjalistom zajmujemy czołową pozycję w branży SEO w Polsce i z odwagą wkraczamy na rynki międzynarodowe. Poza tym możemy pochwalić się statusem Premier Google Partner, który potwierdza nasze kompetencje oraz prowadzenie działań zgodnie z zasadami Google. Na naszym koncie mamy zrealizowanych już tysiące kampanii SEO/SEM, a nasza oferta obejmuje m.in. tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, działania z zakresu Link Buildingu czy Content Marketingu. Prowadzimy również kampanie reklamowe Google Ads oraz w social mediach.

    Aplikuj