Praktyki Letnie w Dziale Sprzedaży - Warzelnia Talentów
Miejsce pracy:

Co oferujemy?

  • Płatne prakyki
  • Poznanie najważniejszych
    procesów kierujących działaniem
    firmy piwowarskiej
  • Wdrożenie i integracja
    z wspólnie innymi praktykantami
  • Szkolenia
    wewnętrzne
  • Możliwość przedłużenia
    współpracy na stałe

Kogo szukamy i czego oczekujemy?

  • Studenta III-V roku kierunku ekonomicznego, biznesowego i pokrewnych
  • Bardzo dobrej znajomości programu MS Excel, Power Point (Power BI będzie dodatkowym atutem)
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (poziom min. B2)
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych oraz komunikacyjnych - to dla nas bardzo ważne w każdym z działów
  • Pierwszego doświadczenia w postaci praktyk lub aktywności w organizacji studenckiej
  • Osoby lubiącej nowe wyzwania, która szybko się uczy i chętnie pracuje z ludźmi
  • Inicjatywy, otwartości, umiejętności współpracy oraz poczucia humoru

Poszukujemy czterech praktykantów, do następujących zespołów:

Zadania w zespole Operacji Sprzedaży:

  • Przez pierwsze miesiące będziesz pracował w terenie z Przedstawicielami Handlowymi i Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży - będziesz współodpowiedzialny za wspieranie biznesu u podległych klientów poprzez rozwój i zwiększanie atrakcyjności kategorii piwnej
  • Przeanalizujesz kluczowe zadania w dziale sprzedaży terenowej i zaprezentujesz kluczowe spostrzeżenia
  • Następnie na podstawie nabytego doświadczenia, dokładnych analiz i własnych spostrzeżeń weźmiesz udział w projekcie usprawniającym pracę Przedstawicieli Handlowych i Kierowników Sprzedaży
  • W tym dziale oczekujemy pełnej mobilności w kwestii miejsca pracy - pierwsza część praktyki to odwiedziny u naszych klientów, praca w rynku, która wiąże się z wyjazdami poza Warszawę

Zadania w zespole Wsparcia Sprzedaży:

  • Będziesz uczestniczył we wdrożeniu innowacyjnych aplikacji wspierających sprzedaż
  • Będziesz realizować działania zmierzające do uproszczenia procesów z wykorzystaniem szeroko pojętych narzędzi digitalizacyjnych
  • Nauczysz się zwinnych metod pracy – Agile
  • Nauczysz się łączyć świat biznesu i technologii, dlatego poszukujemy osób o dużym zainteresowaniu nowymi technologiami

Zadania w zespole Kluczowych Klientów (Sieci Regionalne):

  • Weźmiesz udział w rozmowach i negocjacjach z Kluczowymi Klientami
  • Rozliczysz akcje lokalne w cyklu miesięcznym na bazie danych otrzymanych od Key Account Managera
  • Będziesz uczestniczyć we wprowadzaniu promocji do TPM po potwierdzeniu akcji przez Klientów
  • Przeanalizujesz skuteczność promocji na bazie danych otrzymanych od KAM-a oraz pozyskanych z gazetek Klientów

Zadania w zespole Kluczowych Klientów (Sieci Międzynarodowe):

  • Będziesz wspierać Key Account Managerów w przygotowaniu planów promocyjnych dla sieci handlowych rynku nowoczesnego
  • Stworzysz długofalowy plan rozwoju jednej z sieci rynku nowoczesnego
  • Przygotujesz analizy efektywności wydatkowania budżetów lokalnych oraz stworzysz rekomendacje ich zmian
  • Będziesz pracował w crossfunkcyjnych zespołach Sprzedaży, Trade Marketingu, Kontrollingu i Revenue Managementu łącząc różne obszary biznesu
  • We współpracy z Działem Trade Marketingu oraz Key Account Managerów przygotujesz akcje wyłącznościowe dla sieci rynku nowoczesnego
  • Przygotujesz oraz zaprezentujesz analizy efektywności promocji oraz ich wpływu na wzrost/spadek udziałów rynkowych

Jak wygląda nasza praca od zaplecza?

Aplikuj

Klikając „Aplikuj” zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym (m.in. w formularzu aplikacyjnym) na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach oraz w tym w formularzu aplikacyjnym.