Specjalista ds. Wsparcia IT
Miejsce pracy:
Poznań


Twoje Zadania:

  • zdalne diagnozowanie i rozwiązywanie incydentów technicznych użytkowników z
  • zakresu sprzętu, infrastruktury oraz systemów IT w sklepach zgodnie z ustalonym czasem SLA
  • stała współpraca z innymi działami firmy
  • analiza potrzeb użytkowników oraz ich priorytetyzacja
  • osobista odpowiedzialność ze terminową i prawidłową realizację zgłoszeń
  • stałe rozwijanie poziomu wiedzy w związku z rozszerzaniem procesem wsparcia dla nowych usług
  • rozwój i utrzymywanie aktualności bazy wiedzy
  • wsparcie procesu zarządzania problemami
  • wsparcie procesów biznesowych

Oczekujemy:

  • dyspozycyjności związanej z systemem pracy 2 -zmianowej w trybie 24/365
  • znajomości systemu Linux w stopniu pozwalającym na sprawne użytkowanie środowiska tekstowego
  • znajomości zagadnień z obszaru sieci LAN/WAN
  • znajomości nowoczesnych aplikacji biurowych
  • wykształcenie minimum średnie techniczne (preferowana informatyka)
  • odporności na stres i pracę pod presją czasu
  • dobrej organizacji czasu pracy i samodzielności w działaniu
  • wysokiej kultury osobistej

Dodatkowym atutem będą:

  • znajomość systemu SAP
  • znajomość systemu Jira
  • wcześniejsze doświadczenie w pracy w bezpośrednim kontakcie z klientem
Oferujemy:
Aplikuj