Starszy Specjalista ds. Wsparcia i Szkoleń
Miejsce pracy:
Poznań


Twoje zadania:

  • tworzenie i aktualizowanie bazy wiedzy
  • szkolenie i wdrażanie nowych pracowników
  • weryfikacja wiedzy pracowników i obsługi zgłoszeń
  • bieżące wsparcie merytoryczne pracowników, wprowadzanie usprawnień
  • zarządzanie zmianą telefoniczną oraz mailową – przydzielanie i koordynowanie zadań, dbanie o utrzymanie wymaganego poziomu odbieralności, wsparcie techniczne itp.
  • wspieranie mailowej i telefonicznej obsługi zgłoszeń
  • udział w budowie i aktualizacji procesów obsługi usług (nowych i obecnych) i zgłoszeń dotyczących Franczyzobiorców
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy, aktywny udział w spotkaniach z przedstawicielami firm zewnętrznych

Oczekujemy od Ciebie:

  • doświadczenia w telefonicznej/mailowej obsłudze klienta
  • doświadczenia w przeprowadzaniu szkoleń
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • elastyczności godzinowej (praca również w weekendy i święta)
  • komunikatywności i umiejętności współpracy

Mile widziane:

  • znajomość systemów: Jira, Confluence,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • angielski w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
Aplikuj