Asystent ds. Obsługi Reklamacji i Korespondencji z Klientem
Miejsce pracy: Elbląg
Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

Główne zadania

Na stanowisku Asystenta ds. Obsługi Reklamacji i Korespondencji z Klientem będziesz odpowiedzialny/a za korespondencyjny kontakt z Klientami BEST, w tym za:

  • udzielanie odpowiedzi na zapytania i reklamacje (niezależnie od kanału kontaktu)
  • oferowanie dogodnych warunków spłaty zgodnie z posiadanymi uprawnieniami
  • pozyskiwanie informacji teleadresowych i majątkowych, kluczowych dla procesu windykacji
  • obsługę dokumentów przesyłanych przez klientów (produkty, akty notarialne, akty zgonów i inne).

Jeśli:

  • jesteś pełny/a pozytywnej energii
  • chcesz się rozwijać i szybko się uczysz
  • chcesz pomagać Klientom w radzeniu sobie z zadłużeniem
  • lubisz mieć jasno określone cele i realny wpływ na to, ile zarabiasz
  • masz lekkość pióra i cechujesz się poprawnością językową
  • masz co najmniej średnie wykształcenie i dobrze radzisz sobie w pracy z komputerem.

Dołącz do naszego zespołu!

Oferujemy

  • umowę o pracę
  • premię zależną od wyników pracy
  • możliwość łączenia pracy w biurze z pracą zdalną 
  • elastyczne godziny pracy - rozpoczynasz pracę między 7:00 a 10:00
  • prywatną opiekę medyczną od 10 zł
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • BEST Moves – program promujący aktywność sportową Pracowników
  • system kafeteryjny – wybierasz swoje własne benefity, m.in. kartę Multisport, bilety do kina, bony do sklepów
  • grywalizację firmową – zebrane punkty wymieniasz na nagrody lub dodatkowe dni wolne
  • dodatkowe benefity dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • kulturę opartą na feedbacku, w której liczy się Twój głos
  • ścieżki awansu i różne możliwości ciągłego rozwoju (szkolenia, program Job Rotation itp.)
  • BEST atmosferę

Sprawdź wszystkie nasze benefity TUTAJ

Aplikuj