Asystent ds. Finansowych
Miejsce pracy: Gdynia

Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: 

Asystent ds. Finansowych

Miejsce pracy: Gdynia

Główne zadania

  • administrowanie modelami finansowymi
  • wycena instrumentów finansowych
  • przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby działu
  • wsparcie działu w codziennych zadaniach

Wymagania

  • wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów (zarządzanie, finanse, ekonomia)
  • bardzo dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel
  • umiejętność analitycznego myślenia, dokładność i dobra organizacja pracy
  • doświadczenie w pracy w obszarze finansów będzie atutem

Oferujemy

  • elastyczne godziny - rozpoczynasz pracę między 7:00 a 10:00
  • umowę o pracę
  • narzędzia i przestrzeń do rozwoju zawodowego
  • możliwość pracy całkowicie zdalnej
  • prywatną opiekę medyczną od 10 zł
  • grupowe ubezpieczenie na życie
  • system kafeteryjny – wybierasz swoje własne benefity, m.in. kartę Multisport, bilety do kina, bony do sklepów
  • grywalizację firmową – zebrane punkty wymieniasz na nagrody lub dodatkowe dni wolne
  • dodatkowe benefity dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • kulturę opartą na feedbacku, w której liczy się Twój głos
  • BEST atmosferę

Sprawdź wszystkie nasze benefity TUTAJ

Aplikuj