CADOR Consulting jako autoryzowany partner handlowy światowego lidera branży usług i oprogramowania do zarządzania cyklem życia produktów Siemens PLM Software, zajmuje się wdrożeniami oprogramowania CAD/CAM/CAE.

Główną misją spółki jest dostarczanie producentom skutecznych narzędzi wspomagających projektowanie oraz wytwarzanie.

Oferta CADOR Consulting obejmuje doradztwo przy wyborze oprogramowania, sprzedaż, wdrożenie wraz z dostosowaniem oprogramowania do indywidualnych potrzeb użytkownika oraz świadczenie usług i pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów.

Ze względu na rozwój firmy CADOR Consulting poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży szkoleń i administracji / Account Manager
Location: Gdynia

Zakres obowiązków:

  • Budowa i utrzymywanie relacji z istniejącymi użytkownikami oprogramowania
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów na szkolenia inżynierskie i zawodowe
  • Sprzedaż usług szkoleniowych do nowych i obecnych Klientów firmy
  • Organizacja szkoleń (ustalanie terminów i grup szkoleniowych, administrowanie narzędziami do szkoleń zdalnych oraz w przypadku szkoleń stacjonarnych w firmie - przygotowanie salki szkoleniowej i zorganizowanie cateringu, administrowanie danymi Uczestników i wystawianie certyfikatów)
  • Administrowanie częścią procesu zakupowego oprogramowania CAD/CAM/CAE/PLM oferowanym przez naszą firmę w portalu internetowym producenta oprogramowania (tworzenie zgłoszeń rejestracyjnych, zapytań cenowych oraz weryfikacji klientów pod kątem możliwego eksportu do nich oprogramowywania)
  • Analiza sytuacji obecnych klientów pod kątem ich potrzeb
  • Aktywne poszukiwanie nowego potencjału sprzedażowego
  • Realizacja celu sprzedażowego
  • Prowadzenie negocjacji cenowych i finalizacja zamówień
  • Prowadzenie aktywności sprzedażowych, poprzez spotkania u klientów, rozmowy telefoniczne, spotkania online, webinaria, itp.
  • Dbanie o wizerunek firmy za pomocą narzędzi social media
  • Planowanie i koordynowanie aktywności oraz raportowanie wyników sprzedażowych

Wymagania:

  • Samodzielność i umiejętność pozyskania potencjalnych Klientów
  • Umiejętność budowania relacji z Klientem
  • Doświadczenie w sprzedaży do klienta biznesowego B2B (mile widziane w sprzedaży usług szkoleniowych)
  • Płynna obsługa pakietu MS Office
  • Sumienne wykonywania powierzonych zadań
  • Dobra znajomość języka angielskiego (będzie dodatkowym atutem)
  • Kreatywność, samoorganizacja i silna motywacja w dążeniu do osiągania założonych celów
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych
  • Komunikatywność, pewność siebie i wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Premie uzależnione od wyników sprzedażowych
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Możliwość kreowania własnych projektów rekrutacyjnych w zakresie pozyskiwania Klientów na szkolenia
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon) i dodatkowe narzędzia ułatwiające sprzedaż usług szkoleniowych
  • Dogodną lokalizację biura i miłą atmosferę w pracy
  • Możliwość zarówno organizacji jak i prowadzenia szkoleń
  • Prywatną Opiekę Medyczną
  • Kartę Multi Sport
Aplikuj