Miejsce pracy: Goleniów, Stargard, Szczecin, Świnoujście
Twoje zadania:
realizację polityki szkoleniowej w zakresie przygotowania i prowadzenia szkoleń onboardingowych kadry współpracowników sieci Żabka
monitoring szkoleń terenowych
realizacja szkoleń oparta na zarządzaniu zmianą
przygotowanie skryptów i programów szkoleniowych na bieżące potrzeby
raportowanie z działań jakościowych
zarządzanie szkoleniami w Regionie
Oczekujemy od Ciebie:
doświadczenie w koordynacji pracy własnej oraz szkoleń terenowych
1 rok udokumentowanego doświadczenia trenerskiego w obszarze kompetencji w sprzedaży (umiejętności sprzedażowe, obsługa klienta, komunikacja, motywacja)
umiejętność pracy zarówno z grupą szkoleniową, jak i pracy indywidualnej trenerskiej
doświadczenie w pracy trenera w sieciach handlowych będzie dodatkowym atutem
doświadczenie w szkoleniach dla branży FMCG - mile widziane
empatia i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
samodzielność i kreatywność w szukaniu nowych rozwiązań
dobra organizacja pracy
dobra znajomość programu Excel oraz Power Point
Oferujemy:
Współpracę z convenience nr 1 w Europie Środkowo-Wschodniej
Rozwój w ciekawych projektach
Umowę współpracy na czas nieokreślony
Pakiet szkoleń wdrożeniowych
Atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne + premia za osiągnięte wyniki
Niezbędne narzędzia pracy - samochód, karta paliwowa, tablet/laptop, telefon służbowy
Wybrane przez Ciebie benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, ubezpieczenie grupowe)