
PRACUJ Z NAMI JAKO
LOKALIZACJA
Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.
A Ty możesz tworzyć go razem z nami!
Poszukujemy osoby pasjonującej się digital marketingiem, która wspólnie z nami będzie brała udział w realizacji działań marketingowych w obszarze digital dla największych polskich marek z branży FMCG takich jak Tymbark, Tiger, Kubuś, Lubella, Łowicz.
Media społecznościowe nie mają przed Tobą tajemnic? Pracowałeś w Google Analytics lub podobnym systemie i potrafisz wyciągać wnioski w oparciu o dane? Masz doświadczenie w działaniach marketingowych online i chciałbyś sprawdzić się w prowadzeniu najbardziej innowacyjnych projektów marketingowych w Polsce?
Jeśli jesteś człowiekiem z pasją, potrafisz poszukiwać rozwiązań i to szukamy właśnie Ciebie.
Kluczowe zadania:
- współtworzenie i wdrażanie strategii w obszarze digital marketingu dla największych marek FMCG w Polsce
- ścisła współpraca z Brand Managerami
- bieżąca współpraca z agencjami marketingowymi i partnerami zewnętrznymi
- koordynowanie realizowanych projektów
- śledzenie trendów i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań
- analiza danych oraz osiąganych efektów, współtworzenie dalszej strategii, optymalizacja prowadzonych działań pod kątem osiągnięcia zakładanych KPI
Szukamy Ciebie jeśli:
- posiadasz doświadczenie w pracy nad projektami digitalowymi
- masz wyczucie środowiska digitalowego, interesujesz się mediami cyfrowymi oraz nowinkami technicznymi,
- znasz najnowsze trendy branżowe
- znasz narzędzia tj. Google Analytics, Facebook Insights, Google Tag Manager
- charakteryzuje Cię umiejętność analitycznego myślenia i syntezy wniosków
- potrafisz zdiagnozować problem i znaleźć odpowiednie rozwiązanie
- w stopniu dobrym posługujesz się językiem angielskim
- swobodnie tworzysz zestawienia w Excelu i prezentacje w programie Power Point
Zapewniamy:
- możliwość prowadzenia działań marketingowych dla największych polskich marek – lidera w branży FMCG,
- pracę w zespole z osobami będącymi ekspertami w swoich dziedzinach,
- szkolenia na najwyższym poziomie i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych,
- pracę w centrali stabilnej, renomowanej firmy,
- udział w najważniejszych wydarzeniach i konferencjach branżowych
- zajęcia z j. angielskiego z native speakerami
- pakiet benefitów w tym m.in. opieka medyczna, karta MultiSport