
PRACUJ Z NAMI JAKO
Asystent/-ka Dyrektora Handlowego
LOKALIZACJA
Wadowice
Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.
A Ty możesz tworzyć go razem z nami!
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za ścisłą współpracę z Dyrektorem Handlowym i wsparcie Działu w bieżących projektach, w tym m.in. za sprawną komunikację i obieg dokumentów, planowanie i organizowanie spotkań oraz wyjazdów służbowych, przygotowywanie, analizowanie planów i raportów sprzedażowych oraz utrzymywanie dobrych relacji z dystrybutorami i innymi kluczowymi klientami firmy.
Kluczowe zadania:
- współpraca z Dyrektorem Handlowym i menadżerami Działu
- obsługa Działu pod kątem spraw organizacyjno-administracyjnych
- przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych
- kontakt z kluczowymi klientami
Szukamy Ciebie jeśli:
- masz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów
- byłoby świetnie, gdybyś miał/a doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym lub asystenckim w dziale handlowym
- możesz pochwalić się wiedzą w zakresu specyfiki sprzedaży (praktycznej znajomości systemów dystrybucji)
- komunikatywności, umiejętności słuchania ze zrozumieniem, precyzyjnego przekazywania informacji oraz dostosowania komunikacji do odbiorcy to twoje mocne strony
- jesteś świetnym organizatorem, potrafisz planować i koordynować działania
- łatwo dostosowujesz się do zmian, chętnie wychodzi z inicjatywą, a presja czasu i terminy w ogóle cię nie stresują
- potrafisz myśleć analitycznie i wyciągać wnioski, lubisz pracę na liczbach – znasz dobrze MS Excel oraz MS Power Point
- posiadasz prawo jazdy kat. B i praktykę w prowadzeniu samochodu
Zapewniamy:
- pracę w zespole, dla którego ważna jest współpraca, współdziałanie oraz dzielenie się wiedzą
- możliwość pracy z markami branży spożywczej, cenionymi przez konsumentów
- zadania oraz szereg szkoleń, które pozwolą rozwijać w Tobie umiejętności organizacyjne, projektowe i sprzedażowe
- dostęp do unikatowej wiedzy związanej z pracą w dziale handlowym lidera w branży FMCG
- możliwość udziału w inspirujących szkoleniach, wyjazdach, konferencjach
- pakiet benefitów w tym m.in. Prywatna Opieka Medyczna, karta MultiSport, zajęcia językowe i inne.