
PRACUJ Z NAMI JAKO
LOKALIZACJA
Każdy z naszych produktów to zasługa wspólnej pracy całego zespołu Maspex, niezależnie od działu! Tutaj doceniamy każdego pracownika, dajemy spore możliwości rozwoju i zdobywania wiedzy, a przede wszystkim - tworzymy bardzo zgrany zespół.
A Ty możesz tworzyć go razem z nami!
Poszukujemy osoby pasjonującej się digital marketingiem, która wspólnie z nami będzie brała udział w tworzeniu strategii w obszarze digital dla największych polskich marek z branży FMCG takich jak Tymbark, Tiger, Kubuś, Lubella, Łowicz.
Potrafisz formułować spójne i poparte danymi propozycje działań digitalowych, nie boisz się proponować innowacyjnych, nowatorskich i odważnych rozwiązań oraz potrafisz do nich przekonać innych?
Badania, researche nie mają przed Tobą tajemnic? Pracowałeś w Google Analytics lub podobnym systemie i potrafisz wyciągać wnioski w oparciu o dane? Masz doświadczenie w działaniach marketingowych online i chciałbyś sprawdzić się w pracy nad najbardziej innowacyjnymi projektami marketingowymi w Polsce?
Jeśli jesteś człowiekiem z pasją, potrafisz poszukiwać rozwiązań i to szukamy właśnie Ciebie.
Kluczowe zadania:
- tworzenie i wdrażanie strategii w obszarze digital marketingu dla największych marek FMCG w Polsce poprzez:
- identyfikowanie wyzwań stojących przed markami z portfolio Maspeksu, analiza konkurencji, grup docelowych i tworzenie rekomendacji
- rekomendowanie markom z portfolio Maspeksu rozwiązań komunikacyjnych (definiowanie insightów i touchpointów digitalowych)
- definiowanie współczynników KPI w działaniach digitalowych
- uzupełnienie kampanii przygotowanych przez Agencje i Partnerów zew. nieszablonowymi, innowacyjnymi pomysłami na aktywizację marek w kanałach Digital
- ścisła współpraca z Brand Managerami
- bieżąca współpraca z agencjami marketingowymi i partnerami zewnętrznymi
- śledzenie trendów i rekomendowanie innowacyjnych rozwiązań
- analiza danych oraz osiąganych efektów, współtworzenie dalszej strategii
Szukamy Ciebie jeśli:
- posiadasz min. 3 letnie doświadczenie w pracy nad różnorodnymi projektami digitalowymi
- masz wiedze, doświadczenie oraz wyczucie środowiska digitalowego, interesujesz się mediami cyfrowymi oraz nowinkami technologicznymi
- posiadasz umiejętność samodzielnego zarządzania strategiczną częścią procesów digitalowych
- znasz najnowsze trendy branżowe
- znasz narzędzia tj. Google Analytics, Facebook Insights, Google Tag Manager,
- potrafisz zdiagnozować problem, syntezować wnioski i znaleźć odpowiednie rozwiązanie,
- w stopniu dobrym posługujesz się językiem angielskim,
- swobodnie tworzysz zestawienia w Excelu i prezentacje w programie Power Point
Zapewniamy:
- możliwość tworzenia strategii w obszarze Digital Marketingu dla największych polskich marek – lidera w branży FMCG,
- możliwość częściowej pracy zdalnej
- szkolenia na najwyższym poziomie i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych,
- udział w najważniejszych wydarzeniach i konferencjach branżowych
- zajęcia z j. angielskiego z native speakerami
- pakiet benefitów w tym m.in. opieka medyczna, karta MultiSport