Szukamy osoby, która dzięki swojemu doświadczeniu odnajdzie odpowiedź na pytania: co, jak, kiedy, gdzie (w jakim kanale) i jak często mówić, by użytkownicy aplikacji nie tylko słuchali, ale wręcz czekali na wieści od nas.

Słowem, wzmocni nasz dział superbohaterów aplikacji mobilnej żappka w zautomatyzowanej komunikacji z użytkownikami.

CRM & Marketing Automation Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
żappka? ale o co chodzi?

Swobodna atmosfera, młody zespół… daj spokój. Nie szukamy jeleni do abstrakcyjnego startupu, tylko digitalowych wymiataczy do projektu, który przebojem wdarł się na rynek, zajął pole position i z dnia na dzień zdobywa nowe rzesze fanów.

Jeżeli w mobile’u odnajdujesz się jak ryba w wodzie (żaba w stawie?), kojarzysz, że żappka to coś innego niż gatunek płaza i chcesz stać się częścią galopującej transformacji cyfrowej – dołącz do nas i przenoś zakupy naszych klientów na wyższy poziom wtajemniczenia.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM i Automation Marketing (Synerise, Salesforce czy SALESmanago)
  • Doświadczenie w tworzeniu, implementacji nadzorowaniu kampanii w oparciu o dane z CRM
  • Znajomość zagadnień z obszaru marketingu bezpośredniego, relacji, digital i automation marketingu
  • Zdolność organizacji pracy z umiejętnością priorytetyzacji projektów
  • Analityczne myślenie
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
  • Znajomość jęz. angielskiego na poziomie B2
  • Dojrzałość biznesowa, nastawienie na cel, chęć do kwestionowania status quo
  • Umiejętność organizacji pracy, planowania i działania zgodnie z założonym planem (harmonogram, cele)
  • Bardzo dobra znajomość Google Tag Manager, PL/SQL, MS Office

Twoje zadania:

  • Tworzenie, wdrażanie i rozwój automatycznej komunikacji systemowej oraz marketingowej w cyklu życia użytkownika aplikacji mobilnej żappka
  • Udział w projektach z zakresu CRM analitycznego (modelowanie churn, segmentacje, prognozowanie wyników sprzedażowych z zaplanowanych kampanii telemarketingowych itp.),
  • Rekomendowanie rozwiązań biznesowych na podstawie modeli i dostępnych raportów
  • Współtworzenie i obsługa programu rekomendacji oraz wdrażanie elementów zaangażowania użytkowników
  • Tworzenie, wdrażanie i rozwój automatycznej komunikacji w cyklu życia użytkownika
  • Analiza wyników kampanii i rekomendacja zmian
  • Ocena i monitorowanie procesów biznesowych
  • Monitorowanie i dbałość o jakość bazy

Oferujemy:

  • Perspektywę rozwoju w firmie będącej europejskim liderem sieci sklepów typu convenience
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B, nowoczesne warunki pracy i niezbędne narzędzia
  • Wybrane przez Ciebie benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
  • Dedykowany onboarding Akademii Żabka
  • Niezwykle ciekawe wyzwana, wszystkie w gorącym temacie połączenia handlu offline i online
Aplikuj