Szukamy osoby, która dzięki swojemu doświadczeniu odnajdzie odpowiedź na pytania: co, jak, kiedy, gdzie (w jakim kanale) i jak często mówić, by użytkownicy aplikacji nie tylko słuchali, ale wręcz czekali na wieści od nas.
Słowem, wzmocni nasz dział superbohaterów aplikacji mobilnej żappka w zautomatyzowanej komunikacji z użytkownikami.
CRM & Marketing Automation Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
żappka? ale o co chodzi?
Swobodna atmosfera, młody zespół… daj spokój. Nie szukamy jeleni do abstrakcyjnego startupu, tylko digitalowych wymiataczy do projektu,
który przebojem wdarł się na rynek, zajął pole position i z dnia na dzień zdobywa nowe rzesze fanów.
Jeżeli w mobile’u odnajdujesz się jak ryba w wodzie (żaba w stawie?),
kojarzysz, że żappka to coś innego niż gatunek płaza i chcesz stać się częścią galopującej transformacji cyfrowej – dołącz do nas
i przenoś zakupy naszych klientów na wyższy poziom wtajemniczenia.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy z systemami CRM i Automation Marketing (Synerise, Salesforce czy SALESmanago)
- Doświadczenie w tworzeniu, implementacji nadzorowaniu kampanii w oparciu o dane z CRM
- Znajomość zagadnień z obszaru marketingu bezpośredniego, relacji, digital i automation marketingu
- Zdolność organizacji pracy z umiejętnością priorytetyzacji projektów
- Analityczne myślenie
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
- Znajomość jęz. angielskiego na poziomie B2
- Dojrzałość biznesowa, nastawienie na cel, chęć do kwestionowania status quo
- Umiejętność organizacji pracy, planowania i działania zgodnie z założonym planem (harmonogram, cele)
- Bardzo dobra znajomość Google Tag Manager, PL/SQL, MS Office
Twoje zadania:
- Tworzenie, wdrażanie i rozwój automatycznej komunikacji systemowej oraz marketingowej w cyklu życia użytkownika aplikacji mobilnej żappka
- Udział w projektach z zakresu CRM analitycznego (modelowanie churn, segmentacje, prognozowanie wyników sprzedażowych z zaplanowanych kampanii telemarketingowych itp.),
- Rekomendowanie rozwiązań biznesowych na podstawie modeli i dostępnych raportów
- Współtworzenie i obsługa programu rekomendacji oraz wdrażanie elementów zaangażowania użytkowników
- Tworzenie, wdrażanie i rozwój automatycznej komunikacji w cyklu życia użytkownika
- Analiza wyników kampanii i rekomendacja zmian
- Ocena i monitorowanie procesów biznesowych
- Monitorowanie i dbałość o jakość bazy
Oferujemy:
- Perspektywę rozwoju w firmie będącej europejskim liderem sieci sklepów typu convenience
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B, nowoczesne warunki pracy i niezbędne narzędzia
- Wybrane przez Ciebie benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
- Dedykowany onboarding Akademii Żabka
- Niezwykle ciekawe wyzwana, wszystkie w gorącym temacie połączenia handlu offline i online
Aplikuj