Partner ds. Wsparcia Serwisu
Miejsce pracy:
Gdańsk, Sopot, Gdynia


Twoje zadania:

  • przeprowadzanie kontroli jakości i czasu wykonanej usługi po i w trakcie interwencji serwisowych
  • weryfikacja kosztów materiałowych i usług przed i po wykonanej interwencji
  • współpraca z firmami serwisowymi
  • bieżąca kontrola poziomu świadczonych usług przez firmy serwisowe

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia min średniego o profilu technicznym
  • doświadczenia w obszarze zarządzania usługami serwisowymi
  • umiejętności radzenia sobie z wielozadaniowością
  • inicjatywy, samodzielności i umiejętności wdrażania rozwiązań technicznych
  • dyspozycyjności w ramach wykonywanych zadań
  • prawa jazdy kategorii B (obszar działania woj. Pomorskie ale również Kujawsko-Pomorskie i Warmińsko-Mazurskie)
Oferujemy:
Aplikuj