MY WOLIMY NA CO DZIEŃ PRACOWAĆ W DOSKONAŁEJ ATMOSFERZE, A TY?

Poszukiwany
Customer Care Specialist

Jeżeli:

  • lubisz kontakt z ludźmi i sprawia Ci prawdziwą frajdę możliwość rozmawiania z nimi,
  • dobrze się czujesz w kontakcie telefonicznym oraz za pośrednictwem Social Mediów (Czaty),
  • szybko przyswajasz wiedzę i sprawnie posługujesz się komputerem,
  • wierzysz w to, że możesz sprawić aby każdy nasz klient czuł 100% zadowolenia po rozmowie z Tobą,
  • wiesz, co to Customer Experience, a jeśli nie, to z chęcią wyjaśnimy Ci to podczas spotkania :),
  • jesteś gotowy pracy zmianowej - 9 godzin dziennie: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-21:00, weekend w godzinach 9:00-17:00 oraz, od czasu do czasu, na zmianach nocnych trwających maksymalnie 8 godzin – grafik do ustalenia z liderem :)

Twoje zadania:

  • pomaganie naszym klientom w wyjaśnianiu zgłoszonych przez nie sprawy np. problemy techniczne, kwestie związane z rachunkami - zarówno na czacie jak i w rozmowach telefonicznych,
  • odpowiadanie klientom na pytania i dbanie o to, aby ich sprawa została załatwiona podczas jednego kontaktu,
  • budowanie z klientami relacje w taki sposób, aby wzrastała ich satysfakcja i lojalność wobec nas a przy okazji, masz z tego niezłą frajdę, bo przecież praca to nie tylko obowiązki, ale również przyjemności!

NIE BOIMY SIĘ ROZPIESZCZAĆ NASZYCH PRACOWNIKÓW

Warto do nas dołączyć, bo mamy dla Ciebie:

  • home office w połączeniu z pracą w biurze – obecnie zdecydowana większość z nas pracuje zdalnie. Codziennie odbywamy około 1000 spotkań online. Aby zagwarantować naszym klientom stabilny dostęp do usług, nasi pracownicy mogą wykonywać swoje obowiązki z domu
  • stanowisko w strukturach lidera w budowie i zarządzaniu nowoczesną infrastrukturą światłowodową w Polsce oraz dostawcy najszybszego Internetu w kraju, z którego nowoczesnych usług każdego dnia korzysta blisko 800 tys. klientów indywidualnych oraz 12 tys. firm, instytucji i jednostek samorządowych.
  • gwarantowaną podstawę i premię
  • pracę w nowoczesnej i bezpiecznej przestrzeni biurowej INEA PARK, w tym m.in. różnorodne strefy pracy i odpoczynku, kuchnie z zapleczem socjalnym
  • szkolenia „na start” plus szkolenia rozwojowe na każdym etapie współpracy
  • przypisanego mentora
  • bony świąteczne
  • prywatna opieka medyczna
  • karta Multisport i kafeteria myBenefit
  • dowolną formę współpracy (umowa o pracę, umowa zlecenie lub współpraca na zasadach firma - firma)
CZEKAMY NA CIEBIE!
Aplikuj