DIGITAL MARKETING SPECIALIST W DZIALE E-COMMERCE
Miejsce pracy: Warszawa

Na tym stanowisku będziesz:

  • zarządzał kampaniami w porównywarkach cenowych dla Decathlon.pl,
  • zarządzał kampaniami remarketingowymi dla Decathlon.pl,
  • zarządzał kampaniami digital dla projektów siostrzanych,
  • tworzył raporty na podstawie Google Analytics i serwisów Big Data,
  • dbał o rozwój i maksymalizację przychodu z kanałów będących w ramach odpowiedzialności.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie zawodowe – min. 2 lata w agencji reklamowej lub po stronie klienta w zakresie digital marketingu,
  • bardzo dobra znajomość Google Analytics,
  • otwarty umysł, umiejętność analitycznego myślenia,
  • orientacja w trendach e-commerce i digital marketingu,
  • dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętności pracy w zespole,
  • zainteresowanie sportem.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o UoP lub B2B,
  • pracę w młodym zespole,
  • możliwość wyboru narzędzi oraz technologii pracy,
  • możliwość rozwoju na wielu płaszczyznach,
  • pakiet szkoleń wdrażających w Naszą organizację - chcemy abyś dobrze poznał naszą firmę,
  • wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności,
  • indywidualną ścieżkę rozwoju wraz ze szkoleniami które sam zaproponujesz,
  • dodatkowe biuro w centrum Warszawy,
  • stabilne zatrudnienie.