USER ENGAGEMENT LEADER W DZIALE MARKETINGU
Miejsce pracy: Warszawa

Decathlon to sieć sklepów na całym świecie. Pełna sportu, marek pasji i innowacji. Naszym Użytkownikom oferujemy atrakcyjne ceny, wysokiej jakości poradę oraz serwis.

Niezmiennie od ponad 40 lat sensem naszego istnienia oraz impulsem do podejmowania działań przez naszych Pracowników jest „umożliwienie jak największej liczbie osób czerpania radości i korzyści wynikających z uprawiania sportu”. 

W Polsce budujemy Decathlon jako markę sportową i wiemy, że znaczna część naszego wzrostu będzie pochodzić właśnie z działań digital. Dlatego już dziś zapraszamy Cię do ekscytującego projektu, w dziale Marketingu, w którym będziesz odpowiedzialny za digital marketing naszych usług i lokalnych projektów sportu.

Z jakich części składa się projekt:

  • Zaangażowanie użytkowników w ekosystemie usług Decathlon

Obecnie rozwijamy w Polsce kilka usług wspierających uprawianie sportu. Każda z nich rozwijana jest w formie wewnętrznego startupu. Twoją rolą będzie zbudowanie strategii marketingowej i pomoc w jej skalowaniu za pomocą narzędzi digital marketingu oraz zarządzanie ścieżką użytkownika w ramach dynamicznie rozwijanego ekosystemu Decathlon gdzie wokół sklepu pojawiać się będą nowe usługi w formie odrębnych narzędzi (każde ma swój zespół IT, które je rozwija technicznie). Przykłady serwisów już wprowadzonych: rent.decathlon.pl ; go.decathlon.pl. Już wkrótce zostaną uruchomione kolejne.

  • Lokalne angażowanie konsumentów w interakcje z marką

W Decathlon wierzymy w decyzje podejmowane lokalnie, najbliżej miejsca ich konsekwencji. W tym duchu podjęliśmy odważną decyzję o stworzeniu 600 osobowego działu marketingu. Dział ten tworzą nasi Pracownicy w sklepach, którzy komunikują się ze swoimi użytkownikami. Każda z tych osób ma swoje lokalne cele marketingowe, które realizuje za pomocą narzędzi digital marketingu. Twoim wyzwaniem będzie podniesienie efektywności naszych działań i przygotowanie tej struktury na zwiększenie inwestycji digital w kolejnych latach. Potrzebujemy silnych kompetencji digitalowych (marketingowych) i liderskich do codziennej animacji tak dużej grupy (zarządzanie funkcyjne, nie liniowe). 

Szukamy właśnie Ciebie jeśli:

  • Masz min. kilkuletnie doświadczenie w digital marketingu (jeśli po stronie agencji - tym lepiej),
  • Doskonale czujesz się w świecie social media i influencerów, wiesz jak angażować użytkownika online,
  • Zarządzałeś zespołem i/lub dużym, strategicznym projektem, czujesz się mocny w zarządzaniu projektami,
  • Nie boisz się iść pod prąd i robić rzeczy odwrotnie niż wszyscy wokół,
  • Z łatwością czytasz dane o realizacji kampani digital i potrafisz optymalizować ich efektywność,
  • Masz swoje silne przekonania na temat efektywności marketingu i trendów digital,
  • Praca po angielsku to dla ciebie no problem,
  • Znajomość środowiska Salesforce, doświadczenie CRM będzie miłym atutem, nie jest niezbędna.

Co oferujemy:

  • Projekt zawodowy, który będzie skrojony pod Ciebie - jego finalny kształt, zadania, KPI wypracujemy wspólnie,
  • Autonomię w działaniu, o której nie śni się nikomu w innych organizacjach - pracujesz w pełni lokalnie i autonomicznie, dajemy Ci szansę i prawo do ryzykowania i popełniania błędów,
  • Pracę na lubianej, globalnej marce, w bardzo kreatywnej sportowej kategorii, w organizacji o pięknym sensie jakim jest demokratyzacja sportu,
  • Możliwość doszkalania się i rozwoju kompetencji poprzez szkolenia zewnętrzne wybrane przez Ciebie,
  • Pracę w dziale marketingu, który dopiero się rozpędza (nominacja Effie 2020, Mixx Awards Brąz 2020 & 2018, wyróżnienia Kreatury 2019),
  • Pracę dla lidera Omnichannel w Polsce (4 rok z rzędu nagrodę jako najlepsza firma  w kategorii Omnichannel w prestiżowym konkursie e-Commerce Awards 2020),
  • Oczywiście pakiet benefitów pracowniczych, a po roku możliwość zostania akcjonariuszem Decathlon.