Specjalista ds. strategii marketingowej
Miejsce pracy:
Poznań

Zakres obowiązków:

 

  • wsparcie Brand Managera w wypracowywaniu i wdrożeniu jego strategii,
  • pomoc w tworzeniu kalendarza aktywności komercyjnych i komunikacyjnych - analiza rynku i trendów, tworzenie rekomendacji rozwoju,
  • realizacja kampanii komunikacyjnych,
  • raportowanie i analiza efektywności.

Oczekujemy od Ciebie:

 

  • wykształcenia wyższego, mile widziane z obszaru marketingu, zarządzania,
  • 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (preferowane w agencji kreatywnej ze znajomością branży FMCG),
  • doświadczenia we współpracy z agencjami kreatywnymi,
  • dużej kreatywności, wyczucia egzekucyjnego oraz zrozumienia potrzeb klienta (umiejętności wczucia się w jego rolę),
  • nieszablonowego myślenia,
  • dobrych umiejętności interpersonalnych, w tym: komunikacji, proaktywności w działaniu, asertywności,
  • samodzielności projektowej i bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
  • analitycznego myślenia, które pozwoli na interpretację bieżących wyników.
Oferujemy:
Aplikuj