U NAS NAPRAWDĘ MOŻNA
LUBIĆ SWOJĄ PRACĘ :)

Poszukiwany
Quality Coordinator

Wyzwania, dzięki którym nie będzie miejsca na nudę:

  • Tworzenie, implementacja i ciągła aktualizacja Standardów Obsługi Klienta.
  • Tworzenie procedur i instrukcji, zarządzanie Bazą Wiedzy oraz merytoryczne przygotowywanie materiałów szkoleniowych.
  • Monitoring jakości obsługi Klienta oraz analiza wyników badań NPS i CSAT.
  • Realizacja zadań z zakresu utrzymania jakości wynikających z umów partnerskich.
  • Analiza raportów w wynikami efektywności różnych jednostek organizacyjnych, planowanie działań naprawczych oraz wspieranie pracowników w osiąganiu celów.
  • Przygotowywanie rekomendacji w zakresie podnoszenia jakości obsługi Klienta i optymalizacji procesów wewnętrznych dla różnych punktów styku w relacjach z Klientem i Partnerami biznesowymi.
  • Udzielanie regularnej informacji zwrotnej Partnerom realizującym zlecenia instalacyjne i serwisowe z zakresu jakości obsługi Klienta.
  • Raportowanie wyników kontroli i audytu zarówno w zakresie dokumentacji jak i działań operacyjnych w terenie, w tym kontroli Podwykonawców.
  • Dbałość o relacje z Partnerami oraz Podwykonawcami.

Spełniasz poniższe? Wyślij CV!

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne)
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane z branży telekomunikacyjnej)
  • znajomość produktów i usług multimedialnych oraz rynku usług telekomunikacyjnych
  • biegła znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel w zakresie raportów i prezentacji
  • bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, odpowiedzialność, determinacja, sumienność, spokój, opanowanie, cierpliwość.

TO MOŻE BYĆ TWOJA PRAWDZIWA SZANSA NA ROZWÓJ W CIEKAWYM MIEJSCU!

Warto do nas dołączyć, bo mamy dla Ciebie:

  • stanowisko w strukturach lidera w budowie i zarządzaniu nowoczesną infrastrukturą światłowodową w Polsce oraz dostawcy najszybszego Internetu w kraju, z którego nowoczesnych usług każdego dnia korzysta blisko 800 tys. klientów indywidualnych oraz 12 tys. firm, instytucji i jednostek samorządowych.
  • home office w połączeniu z pracą w biurze – obecnie zdecydowana większość z nas pracuje zdalnie. Codziennie odbywamy około 1000 spotkań online. Aby zagwarantować naszym klientom stabilny dostęp do usług, nasi pracownicy mogą wykonywać swoje obowiązki z domu
  • elastyczne godziny pracy - zaczynamy między 7:00 a 9:00
  • weekend zaczynamy w piątek o 14:00
  • rowerownia i prysznic dla aktywnych 😊
  • dofinansowanie na święta i wakacje pod gruszą
  • LuxMed – prywatna opieka medyczna
  • Multisport dla ciała i MyBenefit dla ducha
  • Friends & Mates – usługi INEA na super warunkach
CZEKAMY NA CIEBIE!
Aplikuj