Product Owner
Miejsce pracy: Gdynia

Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: 

Product Owner

Miejsce pracy: Gdynia

Główne zadania

  • tworzenie wizji produktu,
  • rozwijanie produktów i funkcjonalności systemowych oraz optymalizacja ich efektywności biznesowej,
  • analizowanie otoczenia rynkowego, rekomendowanie zmian,
  • zbieranie i analizowanie rekomendacji Klientów, wdrażanie uzasadnionych rekomendacji,
  • zbieranie, definiowanie oraz priorytetyzacja wymagań biznesowych w zakresie systemów IT i proponowanie adekwatnych rozwiązań,
  • analiza zasadności, opłacalności i efektywności proponowanych zmian,
  • zarządzanie backlogiem produktu,
  • współpraca z zespołem scrumowym (w szczególności wspólne planowanie działań wytwórczych) oraz z Interesariuszami,
  • określanie wspólnie z Interesariuszami kluczowych miar (KPI) dla produktu i wsparcie w ich realizacji.

Wymagania

  • min. 3 lata doświadczenia w pracy na stanowisku Product Ownera/Product Managera (preferowane w branży finansowej lub w firmie działającej międzynarodowo),
  • zarządzanie cyklem życia min. 2 produktów przez okres 2 lat lub dłużej,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • umiejętność przeprowadzania analizy biznesowej oraz definiowania wymagań,
  • wiedza w zakresie rozwiązań  informatycznych wspierających procesy biznesowe w branży finansowej,
  • rozumienie zagadnień związanych z wytwarzaniem, wdrażaniem i utrzymaniem systemów IT,
  • znajomość metodyk projektowych (Waterfall, Agile),
  • znajomość pakietu MS Office, JIRA, Confluence, SQL,
  • znajomość metodyki SCRUM,
  • umiejętność analizy i syntezy danych,
  • samodzielność w realizacji zadań i umiejętność podejmowania decyzji,
  • komunikatywność, umiejętność współpracy i budowania pozytywnych relacji,
  • dobra znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie,
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy w większości zdalnej,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
  • przyjazną kulturę organizacyjną,
  • udział w projektach strategicznych,
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.
Aplikuj