GRUPA NEUCA

Jesteśmy jedną z największych w Polsce firm, rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań, zmieniających jakość życia pacjentów.

Budujemy ogólnopolską sieć przychodni „Świat Zdrowia". Wprowadzamy w nich zdrowe innowacje – m.in. telemedycynę. Prowadzimy badania kliniczne. Dzięki temu udostępniamy naszym pracownikom wyjątkowe możliwości rozwoju a pacjentom usługi medyczne na najwyższym poziomie. Twórz z nami przyszłość opieki na polskim rynku zdrowia.

Obecnie do jednej z naszych Przychodni w Wałbrzychu poszukujemy osoby na stanowisko:

Koordynator Placówki Medycznej

Miejsce pracy: Wałbrzych
Region: dolnośląskie
Numer referencyjny: KPM/06/2020/W

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • zarządzanie przychodnią,
  • kierowanie zespołem w trzech lokalizacjach na terenie miasta,
  • zapewnienie ciągłości świadczenia usług przez przychodnię,
  • utrzymanie i rozwijanie rynku usług w zakresie medycyny pracy,
  • realizację celów biznesowych (odpowiedzialność za budżet, przychody oraz zarządzanie kosztami),
  • pozyskiwanie kadry medycznej,
  • analizę rynku i poszukiwanie nowych możliwości rozwoju,
  • dbanie o stały rozwój zakresu i jakości świadczonych usług,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku placówki na rynku lokalnym,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami,
  • raportowanie do NFZ oraz innych organów kontrolnych.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem (dodatkowym atutem będzie zarządzanie placówką medyczną i wyższe wykształcenie w tym zakresie),
  • silnie rozwiniętych kompetencji menedżerskich,
  • bardzo dobrej orientacji w aktach prawnych związanych z nadzorowanym obszarem,
  • doświadczenia we współpracy z instytucjami zewnętrznymi (m.in. NFZ, Sanepid),
  • umiejętności przygotowywania ofert konkursowych do NFZ (mile widziane), 
  • znajomości lokalnego rynku pracy w kontekście pozyskiwania klientów dla usług medycyny pracy,
  • wysoko rozwiniętych zdolności negocjacyjnych,
  • umiejętności wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji,
  • silnej orientacji na cel,
  • gotowości do podejmowania samodzielnych decyzji,
  • radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pracy pod presją czasu,
  • konsekwencji w realizacji zadań.

Oferujemy

Oferujemy:

  • konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe,
  • motywujący system premiowy,
  • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych,
  • możliwości rozwoju zawodowego w przychodni lub/i strukturach ogólnopolskich,
  • pracę w środowisku ludzi lubiących swoją pracę.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji wybierając przycisk APLIKUJ.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.