Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem i Compliance
Miejsce pracy: Gdynia

Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: 

Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Ryzykiem i Compliance

Miejsce pracy: Gdynia

Główne zadania

  • współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi spółki w zakresie identyfikowania, oceny i monitorowania ryzyk operacyjnych oraz ryzyk w zakresie zgodności
  • opiniowanie przepisów wewnętrznych, prowadzenie procesu konsultacji oraz przygotowywanie wersji ostatecznej przepisu zgodnie z obowiązującymi wytycznymi
  • prowadzenie monitoringu realizacji zaleceń wydanych w wyniku audytu wewnętrznego i zewnętrznego oraz nadzór nad wdrożeniem działań korygujących w przypadku zidentyfikowanych nieprawidłowości
  • monitoring środowiska regulatorów – analiza wytycznych, stanowisk i decyzji regulatorów (w szczególności UOKIK, KNF, PUODO)
  • doradzanie pracownikom w zakresie zgodności na podstawie procedur – w odniesieniu do ich obowiązków
  • zwiększanie świadomości z zakresu compliance poprzez prowadzenie szkoleń dla pracowników
  • promowanie kultury dobrych praktyk etycznych i kontroli kluczowych procesów operacyjnych

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo lub ekonomia
  • doświadczenie zawodowe w obszarze compliance, zarządzania ryzykiem lub audytu wewnętrznego
  • znajomość zasad zarządzania ryzykiem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • dobra znajomość MS Word, Excel i PowerPoint
  • umiejętność analitycznego myślenia i ustrukturyzowanego podejścia do rozwiązywania problemów
  • umiejętność zwięzłego i klarownego formułowania myśli oraz prezentowania wniosków
  • łatwość w budowaniu relacji z osobami na różnych poziomach w organizacji i z różnych kultur
  • nastawienie na realizację celów

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • prywatną opiekę medyczną
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport)
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST)
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów
  • przyjazną kulturę organizacyjną
  • udział w projektach strategicznych
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą
Aplikuj