Customer Experience Manager
Miejsce pracy: Gdynia

Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: 

Customer Experience Manager

Miejsce pracy: Gdynia

Główne zadania

  • diagnoza stanu digitalizacji obszarów, procesów klienckich pod kątem Customer Experience Management,
  • przygotowanie i uruchomienie 3-letniego planu operacyjnego spójnego ze strategią firmy,
  • prowadzenie i przewodzenie działaniom takim, jak: omnichannel, rewitalizacja i przebudowa cyfrowych kanałów kontaktu z Klientem, nowa strona firmowa,
  • operacyjne zarządzanie nowymi procesami w obszarach: VOC, NPS, Customer Council itp.,
  • zbudowanie oraz aktualizowanie Customer Journey,
  • harmonizacja prac mających na celu optymalizację doświadczenia Klientów BEST w ścisłej współpracy z obszarem PR, marketingu, operacji, IT, strategii,  
  • analizowanie prowadzonych działań oraz projektów pod kątem CEM, rekomendowanie zmian oraz inicjatyw rozwojowych,
  • rekomendowanie niezbędnych zmian technologicznych w celu zbudowania doświadczenia Klientów zarządzanego systemowo,
  • raportowanie działań konkurencji oraz badanie trendów i rozwiązań rynkowych w zakresie CEM,
  • wdrażanie projektów komercjalizujących działania mające na celu zapewnienie spójnego doświadczenia Klientów.

Wymagania

  • min. 7 lat doświadczenia w zakresie skutecznej komercjalizacji rozwiązań cyfrowych (min. 3 produkty / usługi),
  • min. 5 lat pracy w organizacji działającej międzynarodowo w obszarze sprzedaży, marketingu, CRM, e-commerce,
  • praktyczna znajomość rozwiązań SaaS, CaaS,
  • doświadczenie w budowaniu kanałów cyfrowych, aplikacji, platform e-commerce, serwisów B2C oraz B2B w międzynarodowych organizacjach (min. 3 wdrożone projekty),
  • doświadczanie w stosowaniu procesów, narzędzi, taktyk oraz strategii CEM z uwzględnieniem kanałów tradycyjnych i cyfrowych,
  • doświadczenie w rewitalizacji i przebudowanie cyfrowych kanałów kontaktu z Klientem,
  • potwierdzona umiejętność prowadzenia cross-funkcjonalnych projektów zakończonych skuteczną monetyzacją.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie,
  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy częściowo zdalnej,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
  • przyjazną kulturę organizacyjną,
  • udział w projektach strategicznych,
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.
Aplikuj