Brand Manager
Miejsce pracy:
Poznań

Twoje zadania:

  • kompleksowa odpowiedzialność za markę: od fundamentów marketingowych, poprzez opakowania, etykiety, komunikację, po bieżące funkcjonowanie operacyjne
  • tworzenie i wdrażanie wizji rozwoju marek oraz strategii komunikacji
  • przygotowywanie pozycjonowań, architektur i manuali marek własnych
  • określanie produktowego potencjału wzrostu i wdrażanie nowych produktów razem z Działem Handlowym
  • ciągła analiza trendów i badań marketingowych
  • planowanie i kontrola realizacji budżetu

Oczekujemy od Ciebie:

  • biznesowego podejścia tj. koncentracja na celu i wyniku
  • myślenia strategicznego i koncepcyjnego połączonego z umiejętnością sprawnego wdrażania marketingowych koncepcji
  • znajomości specyfiki retail i/lub rynku FMCG
  • szybkości w działaniu i umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji
  • komunikatywności i pro-aktywności w działaniu
  • min. 3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenia wyższego z obszaru marketingu, zarządzania
  • umiejętności pracy na narzędziach Microsoft Office w szczególności Excel i Power Point
  • znajomości rynku produktów marek własnych
Oferujemy:
Aplikuj