Kierownik Działu Wsparcia Serwisu
Miejsce pracy:
Poznań

Twoje zadania:

  • koordynowanie procesu serwisowania urządzeń i instalacji chłodniczych oraz prac remontowych i gastronomicznych w sklepach Żabka
  • koordynowanie terminów i zakresów planowanych remontów w sklepach Żabka
  • zarządzanie zespołem specjalistów
  • analiza kosztów serwisu
  • analiza przyczyn zgłoszeń serwisowych
  • wdrażanie nowych rozwiązań technicznych i organizacyjnych zmierzających do optymalizacji kosztów i procesów
  • współpraca z firmami serwisującymi i podwykonawcami

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia wyższego (mile widziane o profilu technicznym lub zarządzania procesami)
  • doświadczenia w obszarze zarządzania utrzymaniem ruchu i/lub usługami serwisowymi (preferowane doświadczenie w rozproszonej sieci obiektów)
  • umiejętności zarządzania zespołem
  • umiejętności radzenia sobie z wielozadaniowością
  • inicjatywy, samodzielności i umiejętności analitycznego myślenia
Oferujemy:
Aplikuj