Impel Business Solutions to firma BPO/SSC z ponad 17 letnim doświadczeniem na rynku. Działamy poprzez doradztwo procesowe, robotyzację czynności biznesowych, administrację HR, procesy księgowe i zarządzanie dokumentacją.

Specjalizujemy się w nowoczesnych, bezpiecznych i optymalnych rozwiązaniach dla firm. Więcej na temat naszej strategii dowiesz się na stronie www: https://bpo.impel.pl/

Specjalista ds. konsolidacji sprawozdań finansowych
Miejsce zatrudnienia: Wrocław

Główne zadania:

  • przygotowywanie danych do raportów skonsolidowanych miesięcznych, kwartalnych i rocznych
  • opracowywanie analiz, raportów i zestawień ad-hoc
  • weryfikacja poprawności i spójności danych księgowych, w tym pakietów konsolidacyjnych spółek zależnych
  • przygotowywanie i księgowanie korekt konsolidacyjnych
  • współpraca z księgowymi przy sporządzaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych
  • współpraca z kontrolingiem oraz audytorami

Oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel)
  • znajomość podstaw programowania w języku VBA będzie dodatkowym atutem
  • wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacji i współpracy
  • wysokiego poziomu zdolności analitycznych
  • wykształcenia wyższego (lub ostatni rok studiów); preferowany kierunek: rachunkowość, finanse
  • wiedzy z zakresu rachunkowości finansowej

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w sektorze SSC/BPO
  • gwarancja rozwoju zawodowego dzięki szerokiemu spektrum wyboru specjalizacji w obszarze księgowości i HR
  • możliwość wyboru trzech ścieżek rozwoju: eksperckiej/liderskiej/projektowej
  • udział w projektach zmierzających do usprawnienia procesów i transferu wiedzy w zespołach
  • poznanie nowoczesnych technologii i narzędzi do optymalizacji i automatyzacji procesów, w szczególności RPA, Lean Management
  • możliwość zdobycia praktycznej wiedzy potwierdzonej certyfikatem uczestnictwa w Akademii Lean
  • możliwość dofinansowania do studiów kierunkowych, studiów podyplomowych, kursów j. angielskiego oraz kursów specjalistycznych z obszaru księgowości i HR
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach wewnętrznych, dostęp do firmowej biblioteki książek i multimediów
  • dofinansowanie w ramach systemu kafeteryjnego: Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka zdrowotna, posiłki w Lunch Roomie oraz wiele innych
Aplikuj