Specjalista ds. Compliance
Miejsce pracy: Gdynia

BEST Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej BEST – jednej z czołowych firm na polskim rynku usług finansowych, eksperta w dziedzinie obrotu i zarządzania wierzytelnościami nieregularnymi, twórcy jednego z pierwszych funduszy sekurytyzacyjnych na rynku. Od 1997 roku BEST S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: 

Specjalista ds. Compliance

Miejsce pracy: Gdynia

Główne zadania

  • przeprowadzanie kontroli działalności Towarzystwa, zarządzanych funduszy inwestycyjnych oraz podmiotów, którym Towarzystwo zleciło wykonywanie obowiązków
  • przedstawianie protokołów z przeprowadzonych kontroli
  • udział w opracowywaniu planów kontroli
  • monitorowanie zmian przepisów prawa obejmujących działalność Towarzystwa i funduszy inwestycyjnych
  • dbanie o zapewnienie zgodności Towarzystwa i funduszy inwestycyjnych z obowiązującymi przepisami prawa, zaleceniami i wytycznymi regulatorów (KNF, PUODO)
  • udział w sporządzaniu oraz opiniowaniu projektów regulacji wewnętrznych pod kątem ryzyka braku zgodności
  • udział w projektach związanych z dostosowaniem Towarzystwa oraz zarządzanych funduszy inwestycyjnych do nowych regulacji
  • budowanie kultury compliance w GK BEST poprzez promowanie zasad etycznych i odpowiedzialności za ład korporacyjny

Wymagania

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse, bankowość, prawo
  • wiedza i doświadczenie w obszarze prowadzenia kontroli wewnętrznych lub audytu wewnętrznego
  • znajomość przepisów rynku finansowego, w szczególności rynku kapitałowego
  • umiejętności analityczne, skrupulatność
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • dobra znajomość MS Office
  • mile widziane: doświadczenie w pracy na rynku funduszy inwestycyjnych, znajomość przepisów o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu oraz wytycznych i zaleceń KNF

Oferujemy

  • elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
  • stabilne zatrudnienie
  • prywatną opiekę medyczną
  • kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport)
  • program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST)
  • dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności
  • pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów
  • przyjazną kulturę organizacyjną
  • udział w projektach strategicznych
  • szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą
Aplikuj